news08.net/ads.txt

יחסים – זה כל הסיפור | סדנה להתמודדות עם האתגרים המשפחתיים בגיל המבוגר

חברת מועצת העיר רחובות, ד”ר רוני באום, מחזיקת תיק אזרחים ותיקים ועיריית רחובות מציעים סדנה להתמודדות עם האתגרים המשפחתיים בגיל המבוגר – “יחסים- זה כל הסיפור”. המדובר בסדנה מרתקת וחדשה של פורום השולחן העגול העירוני לקידום האוכלוסייה המבוגרת – בשיתוף מכון אדלר ובניהולו המקצועי – לצורך קבלת כלים להתמודד עם האתגרים המשפחתיים בגיל השלישי.

מטרת המפגשים הינה להקנות ידע תאורטי ומעשי בתחום מערכות היחסים העוטפות את הפרט. יחסים עם בני המשפחה, מיומנויות חדשות ביחסים בין דוריים, תחושת שייכות ומועילות בתוך התא המשפחתי, הסתגלות להתרחבות התא המשפחתי על כל שלוחותיו ועוד. בעזרת המפגשים יוכלו המשתתפים לחוות את חווית התחדשות התא המשפחתי ותחושת השייכות והמועילות שלהם בו.

התכנית כוללת 8 מפגשים חווייתיים בקבוצה קטנה ואינטימית. הסדנה תתקיים בימי רביעי בין השעות 10.00-11.30. המפגש הראשון יתקיים ב22.5.19. התכנסות ב9.30 לקפה, במתנ”ס חוויות שוויץ המדע, רחוב סירני 52, רחובות. עלות הסדנה: 200 ש”ח ליחיד או 350 ש”ח לזוג. לפרטים והרשמה ניתן לפנות למתנדבות פורום שולחן העגול לקידום האוכלוסייה המבוגרת, אלן לקס – 0506874245 ורות מירון – 0506617304.

בין התכנים: תקשורת – מהי תקשורת מקרבת?, פערי דורות, ״לא״ – מותר או אסור להגיד?!, מעורבות או התערבות? נתינה וקבלה – הדדיות, האומנם?!, פנקסנות – ומה אפשר במקום? אומנות העידוד לחיזוק הקשר, פרידות ואובדנים ועוד – על פי איתור צרכי המשתתפים בקבוצה.

ד”ר רוני באום, מחזיקת תיק אזרחים ותיקים אשר מביאה רעיונות ויוזמת אירועים בשיתוף ראש העיר רחמים מלול, לרווחת תושבי רחובות בני הגיל השלישי מסרה: “בעיר רחובות מתקיימות פעילויות תרבות, העשרה ופנאי רבות המיועדות לגיל השלישי. אנו קשובים לבקשות ציבור האזרחים הוותיקים שלנו ושמחים להיענות ליוזמות שצצות מהשטח. אני מזמינה את הציבור להצטרף לעשייה הענפה בעיר, הכוללת בין היתר את הסדנה “יחסים זה כל הסיפור” המתקיימת בשיתוף מכון אדלר”.

אורית קרטה גהסי- עו”ס קהילתית, מרכזת פורום שולחן עגול עירוני לקידום האוכלוסייה המבוגרת: “הסדנה באה כמענה לבקשת חברים שהשתתפו ביום עיון ושיח  “חיים למרחקים ארוכים” שהתקיים במסגרת אירועי “רחובות מצדיעה לאזרח המבוגר” בנובמבר האחרון. המשתתפים פנו אלינו ובקשו הרחבה של התכנים. החלטנו להרים את הכפפה וליזום סדנה שתספק מענה משמעותי יותר עבור אוכלוסייה זו”.

ענת יולס מנהלת המחלקה לרווחת האזרח המבוגר: “עם העלייה בתוחלת החיים ומעבר המשפחה לארבעה דורות ויותר אנו נחשפים למורכבות רבה יותר ביחסים המשפחתיים ולצורך של חברי המשפחה המבוגרים -למקם את עצמם בתוך המשפחה. מצבים אלה עלולים ליצור מתחים במשפחה , הסדנא מנתחת מצבים משפחתיים רבים ונותנת כלים כיצד להתמודד עם הצרכים המנוגדים”.


מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן