news08.net/ads.txt

כבוד ענק לנס ציונה: תא”ל אביגדור קהלני, נבחר להשיא משואה בהר הרצל ביום העצמאות

בחודש יוני יחגוג קהלני את יום הולדתו ה-78 ואין ספק: זו כנראה המתנה המרגשת ביותר שקיבל לאורך השנים

גיבור ישראל, תא”ל אביגדור קהלני, נבחר להשיא משואה בהר הרצל ביום העצמאות. קהלני יציין את יום הולדתו ה-78 בחודש יוני, מתגורר בנס ציונה.

שמו הולך לפניו כמפקד וכסמל לדוגמא אישית ממלחמת ששת הימים בה נפצע קשות וזכה לעיטור המופת על לחימתו, ובמלחמת יום הכיפורים 1973 בה ניצב במרכזו של קרב המהפך ההסטורי בעמק הבכה בגולן, שעל לחימתו והנהגתו בו הוענק לו עיטור הגבורה – העליון והגבוה בעיטורים.

אחרי שפשט את מדיו המשיך קהלני להקדיש את כל מרצו לחברה הישראלית – כפעיל חברתי, איש ציבור, חבר כנסת ושר בממשלת ישראל. הוא יזם ומוביל את מסע “בעקבות לוחמים”, בו עולים בני נוער ברבבותיהם אל רמת הגולן ומקבלים עליהם, בהשראת גבורת דור לוחמי מלחמת יום הכיפורים, את נס המנהיגות, ההובלה והחלוציות.

השרה רגב: “בהתרגשות גדולה הודעתי לגיבור ילדותנו, אביגדור קהלני, על הבחירה בו להשיא משואה ביום העצמאות ה-75. אביגדור קהלני הוא סמל ומופת למסירות, למנהיגות ולציונות. יחד איתו יעמדו על הבמה כל עשרות האלפים שלחמו לפני חמישים שנה בשדות הקרב של הגולן וסיני, ביבשה באוויר ובים. גיבורי מלחמת יום הכיפורים שמדינת ישראל חבה להם את חייה”.

אביגדור קהלני – תת-אלוף בצה”ל ופוליטיקאי ישראלי שכיהן כחבר הכנסת מטעם העבודה והדרך השלישית וכן השר לביטחון פנים. כמו כן כיהן כיו”ר האגודה למען החייל, כסגן ראש העיר תל אביב וכראש האגף הביטחוני-חברתי במשרד הביטחון. בעל עיטור הגבורה ממלחמת יום הכיפורים, עיטור המופת ממלחמת ששת הימים, ועיטור הנשיא על תרומתו למדינת ישראל.

◼️ לקבוצת החדשות בנס ציונה לחצו כאן

זו הבשורה שקיבל שלום אסייג ממירי רגב

צילום: פייסבוק אביגדור קהלני

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן