news08.net/ads.txt

כל המשפחה מוזמנת: צעדת האביב רחובות בסימן ‘יציאת מצרים’

הצעדה תתקיים בחוה”מ פסח, 10.4, הזינוק מאתר הפרדסנות בין השעות 9:30-8:00 | ההשתתפות ללא עלות, בהרשמה מראש בלבד

עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו, גם השנה, את צעדת האביב המסורתית – יום שני, 10.4, חול המועד פסח, והשנה – בסימן “יציאת מצרים”. ההזנקה לצעדה תתבצע מאתר הפרדסנות ע”ש מינקוב, בין השעות 9:30-8:00.

הצעדה תעבור באתר הפרדסנות ההיסטורי והמשפחות הצועדות ייהנו מתחנות הפעלה לאורך מסלול חווייתי של 6 ק”מ ברמת קושי בינונית – קלה שתאפשר לבני כל הגילאים לקחת בה חלק. המסלול אינו מתאים לעגלות ילדים וכיסאות גלגלים. בסיום יגיעו הצועדים לאתר הפרדסנות להפנינג סיום חגיגי במתחם, הכולל תחנות פעילות חווייתיות לכל המשפחה. לא תתאפשר כניסת בעלי חיים, למעט חיות שירות לטובת המסתייעים.

מלבד הצעידה, שהינה בסימן ‘יציאת מצרים’, ייהנו המשתתפים ממגוון פעילויות שילוו אותם במשך הדרך ביניהן: הדרכות, הסברים, חידונים, אמנים, מופעים, מתחמי פעילות כגון: קארטינג חשמליים לילדים, אופניים מיצרים חשמל לילדים, תחנת יצירות לחג, להטוטני קרקס, מוזיקאים, פעילות טאבון שוקולד ועוד. לנוחיות המשתתפים יוצעו תחנות צל וריענון לאורך מסלול הצעדה שתעבור באתר הפרדסנות ההיסטורי. סיום הצעדה ילווה בפעילויות ומופעים באתר הפרדסנות.

להרשמה לצעדה לחצו כאן

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: “חגיגות האביב ברחובות מתקיימות עוד מאז ימיה הראשונים של המושבה רחובות ומאז ומתמיד שילבו ספורט, שירה וריקודים. אנו שמחים להמשיך את מסורת צעדת האביב רבת השנים החשובה הזו, שבין היתר חושפת את המשתתפים ליופי ולהיסטוריה של העיר”.

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הספורט בעירייה, רועי שרעבי: “צעדת האביב תתקיים השנה בסימן יציאת מצרים, אירוע משמועתי וסמלי עבורנו כעם. אני מזמין את תושבי רחובות לבוא וליהנות מפעילות ספורטיבית ואביבית”.

מנכ”ל החברה העירונית רחובות, אייל פרנקל: “צעדת האביב, מלבד היותה אירוע ספורט ופנאי לכל המשפחה, מהווה חוויה של ממש המשלבת ספורט עם זמן איכות משפחתי. אני מזמין את כולם להגיע ולחגוג איתנו את בוא האביב!”.

צילום: אולפני רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן