לוד: אאורה ישראל רכשה קרקע של 16 דונם בלוד ב-220 מיליון שקל – תקים 620 דירות

חברת הנדל”ן ‘אאורה’ שבשליטת יעקב אטרקצ’י, רכשה קרקע גדולה בשטח של כ-16 דונם במרכז העיר לוד בתמורה ל-220 מיליון שקל, עליה היא תקים כ-620 יח”ד ועוד כ- 4,000 מ”ר למסחר ו13,000 מ”ר לתעסוקה.

הקרקע שוכנת קרוב לתחנת רכבת – כחלק מפרויקט ההתחדשות העירונית הגדול ‘הס גולדברג’ ולצד טיילת עירונית עתידית שתפותח לאורכה, זמינה לבנייה אשר צפויה להצטרף להתחלות בנייה ב-2022 כחלק מהפרויקט הגדול. במסגרת הפרויקט יוקמו 11 בניינים חדשים בגובה של 12‑25 קומות ובהם כאמור, 620 יח”ד וכ-17 אלף מ”ר עיקריים למסחר ותעסוקה.

החברה בוחנת את האפשרות להגדיל את הפרויקט ולהקים במסגרת הקלות בסמכות ועדה מקומית – 100 דירות קטנות נוספות, ייתכן שיהיו לשכירות ארוכת טווח.

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו: “העסקה הזאת מוכיחה ומחזקת את הפעילות המרובה של הנהלת העירייה בקידום העיר לוד, לעיר מטרופולין מצליחה במרכז הארץ. חברות הבינוי הגדולות בישראל נוהרות ללוד ומעוניינות לבנות בה, כי הן מבינות את הפוטנציאל העצום”.

רביבו הוסיף וציין כי “עיריית לוד פועלת לצד חברות הבינוי לקידום פרויקטים של בניית שכונות חדשות מפוארות, אשר יעניקו איכות ורמת חיים גבוה, זאת לצד פרויקטים גדולים של פינוי-בינוי בשכונות הוותיקות ובמרכז העיר. זה הזמן להשקיע בלוד”, הוא חותם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן