news08.net/ads.txt

לקול קריאות “אנחנו אוהבים אותך”, התקבל רה”מ בכנס ברמלה מלווה עם מיכאל וידל: “רמלה היה מעצמה מדינית”

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו הגיע הערב (חמישי) לרמלה,  במסגרת ההכנות לבחירות שייערכו בחודש הבא, כאורחו של ראש העיר, מיכאל וידל. נתניהו התקבל בקריאות “אנחנו אוהבים אותך”, “ביבי המלך”, מכל פעילי הליכוד שנכחו במקום. ושלח מסר חד וברור למפלגת כחול לבן: “אני מציע ליועצו הבכיר של בני גנץ, למנוע את הפגישה עם אבו מאזן, די להסתה”.

ראשית כל, נתניהו הודה לתומכיו ולאחראים שדאגו לקמפיין הבחירות הלוא הם מירי רגב וישראל כץ, כשהוא מקבל תוך כדי מילות אהבה ופרגון. ביבי שיתף את היום הקשה שעבר: “אנחנו בסופו של יום גדוש אירועים. ראינו ניסיונות של אויבנו לפגוע בנו, לעקור אותנו ולהפיל את רוחנו ואני הבטחתי שכלום לא יעזור להם. ביקרתי את החיילים וברוך ה’ כולם יהיו בסדר, כרגע יש חייל אחד שנאבק ואנו מתפללים לשלומו. בנוסף, פגשתי במחסום המנהרות את שוטרי הגבול והחיילים ואנו שולחים חיבוק חם”. נתניהו הודיע חגיגית על תפיסתו של המחבל הדורס הבוקר. “זה היה רק עניין של זמן עד שנתפוס את המחבל הדורס. ואני מודיע לכם חגיגית שתפסנו אותו. ידה ארוכה של ישראל מגיע לכל מי שבא לפגוע בנו”.

רה”מ שזכה למחיאות כפיים סוערות, שלח מסר חד וברור לאבו מאזן ולמלווה של בני גנץ, אהוד אולמרט, שידונו על תוכנית המאה: “אני רוצה לומר לאבו מאזן, שלא יעזור להם, לא הדריסות, לא הדקירות, לא הצליפות. אנחנו נעשה כל מה שצריך כדי להגן על המדינה שלנו, להבטיח את עתידנו אם זה איתך או בלעדייך, אנחנו נעשה את זה. אני קורא לבני גנץ ואומר לו ‘בני, תגיד  ליועץ הבכיר שלך, שבמקום ללכת לאבו מאזן, תגיד לו להפסיק את ההסתה”.

נתניהו לקח אתנחתא קצרה מהנושאים הפוליטיים ושיתף את זכרונותיו עם העיר רמלה: “אני זוכר את רמלה כשהייתי ילד. היינו נוסעים מירושלים במוניות ודסוטו, נוסעים בכביש והיה אקליפטוסים שעשו לנו צל כי לא היה מיזוג אוויר במונית, והיה לוקח המון זמן להגיע. כשהיינו סוף סוף מגיעים, באופו הבחנו בארובה, וביחד עם האחים שלי יוני, ועידו, פצחנו בשירה ‘הארובה של רמלה’. לאחר מכן נעצרנו בגלידה רוויה. זה היה טקס שלם”.

לאחר שהקהל מזדהה עם דבריו של רה”מ, הוא מספר כיצד רמלה היום: “אני רואה את רמלה מגדילים כבישים, מפעלים, בניינים. שינוי עצום” .ביבי מתגאה, “השינוי הזה בא כי אנחנו חוללנו את השינוי. פתחנו את הכלכלה לתחרות ושחררנו כח יצירה שטמון בעם שלנו. רמלה מעצמת מדינת ישראל!. אתם רואים את התשתיות ,הסייבר, חקלאות והכל בגלל שפתחנו את המדינה. זה לא היה קל אני יכול לומר. אך אנחנו מסוגלים לעשות דברים שאף אחד לא עשה”.

רה”מ התפנה לדבר על תקפידו במישור המדיני: “שבוע שעבר הייתי בוושינגטון, במוסקבה ובאפריקה. ומה שאנחנו מסוגלים לעשות בשעה אחת הם לא עושים בשנה אחת, ובכלל!” (עקיצה על מפלגת כחול לבן). בוושינגטון עמדתי לצד ידידי, הנשיא טראמפ, ידיד ענק של ישראל והבאנו את תוכנית המאה. משם נסעתי למוסקבה שפגשתי ידיד נוסף, ולדימיר פוטין, ודיברנו על הביטחון והמשך הפעילות כי כל הזמן אנחנו פועלים בסוריה מול האויבים שלנו מאירן ,בנוסף לכך, נסעתי למטרה נוספת שהיא להחזיר את נעמה הביתה, והבאתי אותה הביתה”.

ביבי לא שכח לעקוץ את התקשורת שטוען למרדף חסר תקדים כלפיו: “התקשורת אמרה ‘מזה שווה כל היחסים עם פוטין אם אתה לא יכול להביא את נעמה הביתה’. אז הבאנו את נעמה. ולאחר שהבאתי אותה, הם ישר קפצו ‘למה צריך את הפסטיבל הזה’. אנחנו כבר מכירים את זה, לא יעזור להם”. נתניהו הוסיף: “אחר כך טסתי לאוגנדה ופגשתי עוד ידיד שאני מכיר המון שנים ובחסותו ארגן פגישה עם נשיא סודן. מדינה שהייתה מדינה ערבית ובמצב של מלחמה נגדנו, הצלחנו להביא שינוי וכבר התחלנו תהליך של שלום בינינו. יש לנו דרך אחרת לעשות שלום. אצלנו זה שלום אמיתי מתוך כבוד למדינת ישראל . יש לנו תפיסה אחרת לגמרי וכל הדברים הללו עשינו”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן