news08.net/ads.txt

לראשונה ברמלה: כנס ארכיאולוגיה: “אתריה המרכזיים וההיסטוריים ברמלה מהווים אבן שואבת לאלפי מטיילים”

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, אירח השבוע בלשכתו את ד”ר דורון בן עמי, ארכיאולוג ראשי במרחב מרכז ברשות העתיקות ואת ד”ר חגית טורגה, ארכיאולוגית בכירה שעשתה את הד”ר שלה על רמלה. בפגישה דנו הצדדים והחליטו למסד ולקיים ברמלה את הכנס הראשון לרמלה בארכיאולוגיה של העיר.

ראש העיר וידל, ציין כי “לרמלה היסטוריה עתיקה ומפוארת המלמדת על מעמדה החשוב בימי קדם. אתריה המרכזיים וההיסטוריים מהווים אבן שואבת לאלפי מטיילים, חוקרים והיסטוריונים לאורך הדורות. אני רואה חשיבות רבה בקיום הכנס שיחשוף בפני משתתפיו את ההיסטוריה והארכיאולוגיה המפוארת של רמלה”.

ד”ר בן עמי ציין: “אני מברך על האור הירוק שנתן ראש העיר לקיום האירוע. לרמלה מורשת עשירה ומפוארת של היסטוריה וארכיאולוגיה. הכנס מיועד בראש ובראשונה לתושבי רמלה, לחוקרים, ארכיאולוגים מורי דרך ואוהבי היסטוריה וארכיאולוגיה”. ד”ר טורגה ציינה, כי רבים יופתעו מאוצרות הארכיאולוגיה שנחשפו ברמלה, אין לי ספק שהכנס יהיה מרתק”.

ראש העיר הנחה את מנכ”ל העירייה רונן עזריה, לכנס ועדה משותפת לעירייה ולרשות העתיקות לבניית תכני הכנס בהם בין היתר:  ההיסטוריה של רמלה, בניית העיר מראשיתה, ממצאים ארכיאולוגיים ועוד. הכנס אמור להתקיים על פי התכנון בנובמבר 2020.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן