news08.net/ads.txt

מאות תומכים נלהבים נשארו בחוץ; רה”מ הגיע לרחובות בקריאות “ביבי מלך ישראל”: “רחובות גדלה מ-110,000 תושבים ל-150,000 ואלפים בדרך”

רה”מ, בנימין נתניהו, הגיע אמש (מוצ”ש) לאולמי קולוניה ברחובות מלווה עם פמלייתו, במסגרת ההכנות לבחירות שייערכו בחודש הבא, כאורחו של ראש העיר, רחמים מלול. נתניהו התקבל בקריאות אהדה רבים ומאות תומכים נלהבים. 

רה”מ פתח את דבריו עם אימרה ברורה למפלגות שמנסות להפיל אותו “יש ניסיון לעצור את העשייה הכבירה שלי. הפכנו את המדינה בעשור האחרון למעצמה עולמית, אנחנו מדורגים מספר 8 בעולם, ואתם ברחובות יכולים להעיד, רחובות גדלה מ-110,000 תושבים ל-150,000 ועוד אלפים בדרך”.

בהמשך סיפר נתניהו, על פרשת המימד החמישי בו נחקר בני גנץ, יו”ר מפלגת כחול לבן. “הקים חברה שפשטה את הרגל, גבי אשכנזי, היה ניסיון מחוץ לצבא, הקים חברה ופשט את הרגל, בשני המקרים זה לא היה סתם פשיטת רגל, אלו פרשיות חמורות של שחיתות, משום מה גבי לא נחקר באזהרה, אצל בני גנץ זה דבר מדהים, לפני 3 חודשים איש הפרקליטות, שקוראים לו מומי למברגר, לא נחשב אוהד גדול של הליכוד, ואומר שצריך לפתוח בחקירה פלילית על חברה המימד החמישי ושולח ליועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה”. תקשיבו מה יש שם סיפר נתניהו. “בחברה הזו שבני גנץ עמד בראשה, הם הלכו למשטרה ושם יש להם כמה בכירי משטרה בעבר, הם הצליחו לקבל פגישה עם צמרת המשטרה, קיבלו חוזה ללא מכרז של 50 מיליון. לא היה להם מוצר, לא לקוחות. מתוכו 4 מיליון שקל נכנס לחברה. את כל זה לא חוקרים”.

הקהל הנלהב צעק לעברו “בזכותך, אתה עשית”. נתניהו המשיך בדבריו. “עשינו הסכמי גג ייחודי של התחדשות עירונית, דבר בלתי רגיל שאנו עושים. אתם רואים את הכבישים, הייטק ברחובות, תיירות, שכר החיילים, שכר המינימום, החקלאות, כל אלה שיא של כל הזמנים. אני יכול להמשיך עד הבוקר אם תרצו”, גיחח נתניהו. “עברנו את יפן, ואפילו את איטליה. אנחנו מעצמת גז, יודעים למה? כי אני ניר וחברי נלחמנו על הוצאת הגז מהמים, הם רצו להשאיר את הגז מתחת למים”. בקהל נשמע קריאות: “מי רצה?”. נתניהו השיב: “מי רצה? מיקי חיימוביץ’, בוגי יעלון, אני צריך לפרט?”.

רה”מ, פיאר את פמלייתו למפלגה: “אנחנו פתחנו את השמיים, כולם טסים לחו”ל בזיל וזול. עשינו דברים מופלאים אני וישראל כץ, יחד עם המפלגה הנהדרת שלנו, הפכנו את ישראל למעצמה”. נתניהו המשיך לפאר את מעשיו בתחום הפוליטי ובכלכלה. “אני תמיד דוחף למיסים נמוכים, ובמקום לקבל פחות מיסים, אנחנו מקבלים יותר, כמה הייתי צריך להלחם כדי להפוך את זה”.

לקראת סיום הנאום נתניהו סיים במשל: “תלמידים רצו להכשיל את הרבי. הם תפסו פרפר ביד, ואמרו לרבי ‘הפרפר חי או מת?’. אם יגיד חי נכווץ את היד, אם יגיד מת, נפתח את היד. ניגשו לרבי ושאלו. ‘רבי הפרפר חי או מת?’ והוא אמר: ‘זה בידכם’. ואני אומר לכם הניצחון בידכם, אתם המיליון תביאו את ה-300 אלף. שלא יגידו לכם שזה קשה. אני אגיד לכם מה קשה, לעמוד בפני כל העולם, ולהתנגד להסכם הגרעין, זה קשה, ללכת לקונגרס האמריקני, זה קשה. לעשות רפורמות שהביאו ברכה לישראל, זה קשה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן