news08.net/ads.txt

מאיה דדון מתחדשת…

פריצת השנה במוזיקה – הזמרת מאיה דדון עם סינגל חדש – “לילה בלי כוכב” בדרך לאלבום שני, בשיתוף פעולה ראשון ומסקרן עם אבי אוחיון ומתן דרור

מאיה דדון, פרצה בשנה האחרונה בענק, היא השם החם והבולט ביותר בתעשיית המוזיקה בישראל בשנה החולפת בקרב הזמרות הצעירות והוכתרה כפריצת השנה במוזיקה.

לאחר שכבשה מדינה שלמה עם שרשרת להיטי ענק מאלבום הבכורה “חוץ ממך”, “כמו שאני”, “יאללא ביי”, “להיות שלך” (עם זמרת העשור עדן בן זקן) שהניבו עשרות מיליוני צפיות ושימושים ביו טיוב וברשתות הניו מדיה – אפל מיוזיק וספוטפיי, ומיצבו אותה כזמרת מובילה וייחודית בנוף המוזיקה הים תיכונית של ימינו..

על הגילוי של מאיה דדון אחראים לא אחרים מאשר המנטורית שלה, זמרת העשור- עדן בן זקן, שוקי ביטון והסוכן רוברטו בן שושן שמייצגים את מאיה מיומה הראשון.

אחרי אלבום הבכורה המצליח, מאיה פתחה את השנה עם סינגל חדש “משפיענים” והוציאה דואט יפהפה עם עילאי אלמקייס “חוף בלי אף אחד”, ועכשיו היא מוכנה לפתוח את הקיץ עם שיתוף פעולה ראשון ומסקרן עם אבי אוחיון ומתן דרור בסינגל חדש “לילה בלי כוכב”. שיר אהבה שמדבר על אישה שמאוד אוהבת ורוצה מישהו והיא מתאכזבת כל פעם מחדש שהוא לא קורא לה ומעריך אותה, אבל היא צועקת לו לבוא.

המפגש עם אבי אוחיון ומתן דרור מוציא ממאיה צד נוסף מעניין, כשהבתים הם בסגנון ראפ והפזמון ים תיכוני, שילוב שמוציא ממנה את המיטב.

צפו בלהיט החדש >>

מילים: אבי אוחיון
לחן: אבי אוחיון , מתן דרור
עיבוד והפקה מוזיקלית: מתן דרור

◼️ חדש! לקבוצת הרכילות לחצו כאן

◼️ אלה קבוצות הווצאפ הכי שוות שכדאי לכם להכיר

צילום: ערן לוי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן