news08.net/ads.txt

מהפכת המחזור ברחובות: עליה של 30% במחזור אריזות!

בחודשים האחרונים נרשמה עלייה מרשימה של כ-30% בהיקף הפסולת הממוחזרת הנאספת מהפחים הכתומים בכל רחבי העיר. בכל חודש מאז סיום פריסת הפחים הכתומים ברחובות חלה עלייה בהיקף הפסולת הממוחזרת באמצעות הפח הכתום; בחודש אוגוסט נאספו מכל רחבי העיר 46 טונות של פסולת. בחודשים הבאים מתחזקת מגמת המחזור החיובית בעיר, כאשר בחודש ספטמבר נאספו 51 טונות של פסולת אריזות, באוקטובר נאספו 54 טונות ובכל אחד מהחודשים נובמבר ודצמבר נאספו 64 טונות של פסולת אריזות שהושלכה לפח הכתום, סה”כ בחמשת החודשים האחרונים נאספו כ-280 טונות של פסולת אריזות למחזור. הנתונים מעידים כי כבר בשנת 2021 רחובות צפויה להפוך לאחת הערים הממחזרות ביותר בארץ.

חשוב לחזור ולהזכיר שלפח הכתום משליכים רק פסולת של אריזות העשויה מפלסטיק מתכת קרטוני משקה וחלב.
לצד ההיענות הרחבה מצד התושבים בנושא המחזור, העירייה מודעת לכך שבחלקים שונים בעיר הפחים מתמלאים במהירות, והעירייה בוחנת פתרונות שונים מול קבלן הפינוי ומול תמיר את נושא כמויות הפחים ותדירות הפינוי. בחודש האחרון נערך הליך בדיקה בכל משקי הבית בעיר בו נבחנה כמות הפחים ביחס לתושבים. הדו”ח מראה על מחסור והעיריה בשיתוף תמיר נערכת לפתרונות. העירייה קוראת לתושבים שמכירים פח מחזור שמלא כדרך קבע ו/או אזור בו חסרים פחים לפנות באמצעות כתובת המייל: [email protected]

ראש העיר רחמים מלול: “אני שמח לראות כי גם בתקופה זו התושבים חושבים על הסביבה ומקפידים למחזר. בחודשים האחרונים עשינו מאמץ גדול להרחיב את היקף המחזור בעיר, והנתונים המרשימים מעידים על שיתוף הפעולה והרצון של התושבות והתושבים לשמור על רחובות נקייה וידידותית לסביבה. בשנה הקרובה צפויות יוזמות נוספות ושיפורים בתחום המחזור למען התושבים”.
סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר עו”ד יניב מרקוביץ’: “באופן אישי, הנתונים לא מפתיעים אותי. היה ברור לי שתושבי העיר רוצים למחזר ואין שום סיבה שרחובות לא תהיה עיר מובילה בתחום. כמו בכל שינוי, יש תמיד חבלי לידה ואנו מודעים להם. בשבועות הקרובים נעשה מאמץ לצמצם ככל האפשר את התלונות על פחים גולשים. אני קורא לתושבים להמשיך למחזר ובמקביל לדווח לנו על מקרים בהם חסר נפח זמין בפחים”.

רני איידלר מנכ”ל תמיר: “אני רוצה להודות לראש העיר ולסגנו עו”ד יניב מרקוביץ’ על שיתוף הפעולה הפורה בנושא המחזור בעיר. נבחן יחד פתרונות טכנולוגיים ותפעוליים על מנת לאפשר הפרדה רציפה ומיטבית של אריזות לפח הכתום. אני מודה לתושבי רחובות על הירתמותם, ומזמין עוד ועוד משפחות לקחת חלק ולהשתתף במשימה. מאמץ קטן מצדכם ויחד נשמור על הסביבה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן