news08.net/ads.txt

מובילים בחינוך: תלמידי מרכז פל”א למחוננים ומצטיינים זכו בתחרות האזורית של יזמים צעירים

תלמידי מרכז פל”א – המרכז למחוננים ומצטיינים ברחובות הצליחו להגיע היום להישג מרשים נוסף וזכו בתחרות האזורית של יזמים צעירים. קבוצת המחוננים מרחובות התמודדה מול 18 קבוצות מאזור המרכז והשפלה בתחרות בה נדרשו התלמידים להפוך רעיון למוצר מוגמר, להציג פרזנטציה עסקית על המוצר באנגלית, לייצר סרטון שיווקי וגם להציג תכנית עסקית למוצר שפיתחו.

במסגרת התחרות חברי הנבחרת של מרכז פל”א בנו אפליקציה ייחודית ושמה ToyShare, שנועדה לאפשר להורים וילדים לבצע החלפות בין משחקים שונים. החלפת המשחקים באמצעות האפליקציה מאפשרת למשתתפים לחסוך בהוצאות על משחקים נוספים, לשמור על איכות הסביבה וגם לתרום לקהילה. החזון שעומד מאחורי האפליקציה הוא לשמר, למחזר ולשתף – במטרה להוביל שינוי אקלים ויצירת עולם טוב יותר. הקבוצה שהתמודדה בתחרות מורכבת מ-18 תלמידות ותלמידים הלומדים במרכז פל”א. התלמידים לומדים בכיתות שונות ושכבות גיל שונות, עבדו יחד על הפרויקט מההתחלה ועד הסוף. התחרות שהתקיימה היום מסכמת שנה של עשייה במהלכה הפכו הילדים רעיון מופשט למוצר של ממש, בנו את התכנית העסקית, יצרו סרטון שיווקי ובנו תכנית עסקית מפורטת. אחר שזכו התלמידים בתחרות האזורית הם עוברים להתמודד כעת בתחרות הארצית שתתקיים בסוף החודש הקרוב. הזוכים בתחרות הארצית צפויים לעלות ולהתמודד בתחרות הבינלאומית שתתקיים בחודש יולי הקרוב בטאלין באסטוניה.

זו השנה השנייה בה “קבוצת שלמה” נותנת את החסות למרכז פל”א למחוננים ומצטיינים ותומכת בתלמידות ותלמידי המרכז. לדברי ראש העיר רחמים מלול, “התלמידים הצעירים במרכז פל”א של היום הם היזמים ומובילי הטכנולוגיה של מחר. התלמידים ממשיכים להפגין מצוינות, יזמות, טכנולוגיה ושיתוף פעולה ובכך מגיעים להישגים מדהימים. אני מברך את התלמידים וההורים על הזכייה ומאחל הצלחה רבה בהמשך”.

מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום: “רחובות מובילה בחינוך והתלמידים שלנו מצליחים להגיע להישגים יוצאי דופן בכל שנה מחדש. אני מברך את התלמידות והתלמידים של מרכז פל”א ומשוכנע שהם יצליחו להגיע רחוק גם בתחרות הארצית שתתקיים מאוחר יותר החודש”. עוד הוסיפה מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: “במסגרת התחרות התלמידים נדרשו להוכיח יצירתיות, יזמות, חשיבה מחוץ לקופסה ויכולת ביצוע גבוהה. הפרויקט עליו עבדו השנה נועד להוביל שינוי חיובי, חסכוני וירוק יותר ואנו גאים בהם על המאמץ והתוצאה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן