news08.net/ads.txt

מודיעין: פארק המנגלים המורחב ייפתח ביום העצמאות

העבודות להרחבת פארק עינב, המכונה פארק המנגלים, בישורת האחרונה, לקראת פתיחתו הצפויה ביום העצמאות

בימים אלה, נמצאות העבודות להרחבת פארק עינב, המכונה פארק המנגלים, בישורת האחרונה, לקראת פתיחתו הצפויה ביום העצמאות, בו נוהגים רבים לבלות עם בני המשפחה והחברים ליד המנגל לארוחות חג מחוץ לבית.

העבודות באתר מתבצעות על ידי מנהלת אופק, ומתמקדות כעת בהכנות לביצוע אספלט במסגרת הסדרת חניון ציבורי צמוד לפארק עם שביל גישה, אשר יכלול כשלושים מקומות חניה נוספים. עוד כוללות העבודות הוספת עשרים שולחנות פיקניק לאלו הקיימים, הקמת מתחמי מנגל נוספים עם פחי אשפה לפחמים, הוספת עשרים פחי אשפה והתקנת שתי ברזיות שבכל אחת מהן שלושה ברזים לנוחיות המשתמשים. כמו כן, מבוצע בפארק שדרוג של התאורה באמצעות החלפת גופי התאורה לתאורה חסכונית וחזקה יותר של נורות לדים והחלפת עמודי תאורה.

הפארק, משמש מוקד משיכה למשפחות ותושבים רבים בסופי שבוע, אירועים וחגים, כאשר כידוע, פארק עינב הוא המקום היחיד בתחומי העיר בו ניתן להבעיר אש, זאת בזכות מיקומו בפארק הטכנולוגי, המרוחק משכונות מגורים.

◼️ לקבוצת החדשות במודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית מודיעין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן