news08.net/ads.txt

מזכרת בתיה: מתחם הבדיקות הסרולוגיות ייפתח עם צוות דיגום קטן מכפי שתוכנן; 21 מאומתים נוספים בהם תושבת שאושפזה בביה”ח

עדכון עבור תושבי מזכרת בתיה: מחר (ראשון) י יפתח מתחם הבדיקות הסרולוגיות במרכז הקהילתי מפגשים. בהתאם לעדכון שהתקבל מפיקוד העורף, המתחם ייפתח, בשלב ראשון, עם צוות דיגום (צוות חיילים מפקער) קטן מכפי שתוכנן. לאור זאת, מוזמנים ומוזמנות לבדיקה תלמידי ותלמידות שכבת א בלבד מבית ספר בורג. מועד בדיקה לשאר תלמידי בית הספר יפורסם בימים הקרובים.

בתוך כך עדכנה מועצת מזכרת בתיה כי 9 תושבים החלימו מהמגפה אבל 21 תושבים נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה, חצי מהם ילדים: שתי ילדות נוספות במשפחה של מאומתים, ילדה נוספת במשפחה של מאומתים, 3 ילדים, שאין ביניהם קשר, מקור ההדבקה לא ידוע, ילד נוסף, מקור ההדבקה: חשיפה למאומתים שהייתה בצהרון לירון, בן של מאומתת, תושב (מחוסן), נדבק ככה״נ במקום עבודתו מחוץ למושבה, ילד נוסף, נדבק מחשיפה לבן משפחה מאומת מחוץ למושבה; אב, אם (מחוסנים) ובתם הבוגרת, שנדבקו זו מזה, מקור ההדבקה הראשוני לא ידוע; נערה שנדבקה בפנימיה בה היא לומדת, מחוץ למושבה, ילד נוסף שנדבק מחשיפה בקייטנה בה השתתף. תושבת נוספת (מחוסנת), מקור ההדבקה לא ידוע; ילד נוסף הרשום כתושב מזכרת בתיה אך מתגורר בפועל בעיר סמוכה; תושבת נוספת, בת של מאומתת ואמא של מאומת; תושב נוסף (מחוסן), מקור ההדבקה לא ידוע; תושבת המאושפזת בבית חולים ותושב נוסף.

עדכון השעה 23:00

חולים מאומתים נכון להיום: 163 סה״כ מחלימים נכון להיום: 922 סה״כ נפטרים נכון להיום: 5
דירוג רמזור יומי: 7.62 (אדום) אחוז בדיקות חיוביות: 4.31%

– 7 תושבים החלימו, 17 תושבים נוספים נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה:

– אח של מאומת, שני ילדים נוספים במשפחה של מאומתים, אחות של מאומת, בן זוגה של מאומתת, אימא (מחוסנת) של נער מאומת,  ילד, מקור ההדבקה לא ידוע,  ילדה נוספת במשפחה של מאומתים, תושבת (מחוסנת), מקור ההדבקה לא ידוע, תושבת (מחוסנת) נוספת, נדבקה במקום עבודתה מחוץ למושבה. אבא במשפחה בה האם והבן מאומתים, אביה ואחותה של נערה מאומתת, חיילת (מחוסנת), נדבקה ביחידתה, איש קבע (מחוסן), מקור ההדבקה לא ידוע, איש ואישה, שאין ביניהם קשר, הרשומים כתושבי מזכרת בתיה אך מתגוררים בפועל מחוץ למושבה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן