news08.net/ads.txt

מחזיק תיק החינוך, זוהר בלום, נגד קיצוץ התקציב של תנועות הנוער: “אל תהרסו את המפעל הציוני והערכי החשוב כל כך”

מחזיק תיק החינוך ומ”מ ראש העיר, זוהר בלום, יצא בקריאה לא לקצץ שליש מהתקציב של תנועות הנוער שמאיים על המשך פעילותן. “אעשה כל שביכולתי למנוע הפקרת אלפי חניכים וחניכות של תנועות הנוער בישראל בכלל וברחובות בפרט”.

 

אמש (ראשון) יותר מאלף בני נוער הפגינו מול משכן הכנסת במקביל לישיבת הממשלה במחאה על מצבן של תנועות הנוער והקיצוץ בתקציביהן. פעילי התנועות מחו על אי-העברת כספים בחודשים האחרונים לתנועות ולארגונים ועל הקפאת פעילותן בשל משבר הקורונה, מה שלדבריהם הוביל למצב כלכלי קשה ומעמיד אותן בסכנת סגירה. בני הנוער מחו גם על ההחלטה האוסרת מפגשים של התנועות, זאת במסגרת תקנות הקורונה. נציגים מכלל התנועות הניפו שלטים וקראו לאפשר להמשיך במפגשים ובפעילות התנועות, תוך עמידה בהנחיות. “תנו לספק חמצן חברתי למדינה”, אמרו.

מחזיק תיק החינוך, התייחס למצב שתנועות הנוער נקלעו: “זה לא סוד שגדלתי והתחנכתי בתנועת הצופים שבה אני פעיל עד היום. תנועות הנוער מקנות לילדים שלנו ערכים חשובים של אהבת העם והארץ, עזרה הדדית ומחויבות חברתית.
בימים אלה, הממשלה החליטה אני קורא מכאן לשרים וחברי הכנסת, אל תהרסו את המפעל הציוני והערכי החשוב כל כך של תנועות הנוער. תעשו סיבוב במגרש המסדרים של בה״ד 1 ותראו כמה מהם בוגרי ובוגרות תנועות הנוער. אעשה כל שביכולתי למנוע הפקרת אלפי חניכים וחניכות של תנועות הנוער בישראל בכלל וברחובות בפרט”.
חבר מועצת רחובות ומחזיק תיק הנוער, אסף אל-בר, התייחס לדבריו של זוהר: “אין מה להוסיף. זהר בלום צודק ב-100%. אנחנו בעיריית רחובות נעשה ככל יכולתנו כדי לעמוד לצד תנועות הנוער ולתמוך בהן. אסור לפגוע בתנועות הנוער, הן נשמת אפה של החברה הישראלית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן