news08.net/ads.txt

מחשש לכניסת מאומתים לכיתות: בגדרה יחלקו ערכות אנטיגן | הפרטים בכתבה

בניסיון למנוע ככל האפשר כניסה של תלמידים מאומתים לכיתות אחרי חגי תשרי, משרדי החינוך והבריאות נערכים למבצע בדיקות מהירות נוסף שיבוצעו על-ידי ההורים במהלך חול המועד סוכות. במשרדים חוששים כי החזרה מחופשת סוכות, אחרי מפגשים עם המשפחה המורחבת ובילויים המוניים, תוביל להתגברות התחלואה – ומתייחסים לסיום תקופת החגים באותה הדריכות כמו אל פתיחת שנת הלימודים. לאור כך, במועצת גדרה הודיעו לתושבים כי החל מהיום יחלקו לתושבים את הערכות. להלן הזמנים:
בגדרה מעדכנים היום (שלישי) כי בין השעות 16:00-20:00 תתקיים חלוקת ערכות בדיקת אנטיגן לגילאי 3 עד 12 ושלושה חודשים במרכז אופק, כנפי נשרים 3. לנוחיותכם, חלוקה נוספת תתקיים ביום ראשון (19.9) בין השעות 15:00-19:00 בספרייה הציבורית. לקבלת הערכה יש להיכנס לקישור ולהירשם בטרם ההגעה למתחם וכן, להצטייד בתעודת זהות ובספח של הילד/ה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן