news08.net/ads.txt

“מינוי ח״כ פורר ליו״ר הועדה לקידום מעמד האישה – זוהי סטירת לחי לכל הנשים בישראל”

עקב מינויו של חבר הכנסת עודד פורר, הגבר היחיד בועדה לקידום מעמד האישה, ליושב הראש של הועדה עמותת ‘כולן’ קוראת לציבור להצטרף בקריאה לחבר הכנסת לוותר על ראשות הועדה.

ברכה ברד, מנכ״לית העמותה מוסיפה: זוהי סטירת לחי לכל הנשים בישראל, ובדיחה גרועה בימים שבהם ייצוג הנשים בכנסת נפגע. לא יתכן שבראשות הועדה שאמורה להלחם עבור מעמדן, בטחונן וזכויותיהן של נשים בישראל, יעמוד גבר, מי שלא חווה מעולם את החיים בישראל כאישה, ושפעולותיה והחלטותיה של הועדה לא ישפיעו על חייו כהוא זה. אנו מזועזעות מהקלות שבה זכויות נשים נסחרות בכנסת, ומהדוגמא הקלוקלת שמינוי זה מהווה לשאר החברה, וקוראות לחבר הכנסת לוותר מיוזמתו על המינוי הזה. במקביל, אנו קוראות לחברות הועדה לקידום מעמד האישה, חברות הכנסת קרן ברק, תמר זנדברג, ע’דיר כמאל מריח, מרב מיכאלי, יפעת שאשא ביטון וקטי קטרין שטרית, לא לאשר את המינוי”.

ח”כ פורר אמר לחדשות 08: “המאבק לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי הוא מאבק חברתי וכך צריך לראות אותו. אני שמח שהוועדה הזו תופסת כותרות סוף סוף, גם אם זה בגלל ההפתעה שגם גבר יכול להוביל את התחום הזה בכנסת. העיסוק בזהות המגדרית של העומד בראש הועדה רק מרחיק אותנו מדיון בנושאים החשובים באמת כמו האלימות נגד נשים, אפלית נשים בשוק העבודה בכלל ונשים עצמאיות בפרט, ועוד סוגיות רבות שאני בטוח שאדע לנווט ולהוביל את קידומן בכנסת”.

(צילום: יצחק הררי)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן