news08.net/ads.txt

מירי רגב התארחה בכנס ברמלה; ראש העיר, וידל : ״בזכותך, רמלה הפכה להיות עיר של פסטיבלים״

תא״ל (במיל׳) מירי רגב שרת התרבות והספורט, הגיעה  לרמלה לכנס פעילי ליכוד בסניף המקומי.


במהלך הכנס הודה ראש העיר מיכאל וידאל לשרה רגב על תמיכתה בעיר, לדבריו: ״רמלה הפכה להיות עיר של פסטיבלים. מופקים אירועים מדהימים לאורך כל השנה. רמלה הפכה להיות מטרופולין של תרבות לכל האזור, אנשים ניגשים אליי ושואלים אותי: ‘מאיפה התקציבים לעשות את כל זה׳ ואני משיב: ׳התקציבים מגיעים משרת התרבות, מירי רגב’״.

בדבריה, השרה רגב התייחסה לנסיעתו של נתניהו לוושינגטון למפגש החשוב שיתקיים עם דונאלד טראמפ במהלכו אמור נשיא ארה״ב לחשוף את תוכנית המאה. ״מדינת ישראל מלאת אתגרים, אנחנו מוקפים אויבים ובסופו של יום אנחנו צריכים מנהיג אחראי, שקול שיודע לקבל החלטות נכונות. אין לי ספק שנתניהו הוא האדם הראוי והמתאים ביותר לשמור על האינטרסים הלאומיים והאסטרטגיים של מדינת ישראל”. בתום הכנס, נפגשה השרה רגב עם בני קהילת יוצאי בוכרה בעיר. במהלך הפגישה הודו בני הקהילה הבוכרית לשרה רגב על תמיכתה בקהילה ובמורשתה בין היתר במסגרת הקונגרס ליהודי בוכרה שנתמך על ידי משרד התרבות והספורט.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן