מכחיש הקורונה מקרית מלאכי: “אחרי שחליתי והייתי במצב קריטי, מאחל שאף אחד לא יגיע למצב שאני הייתי, לכו להתחסן”

מכחישי קורונה רבים ממלאים אותנו במסרונים ובהודעות בווטסאפ על כך שאנו, כמערכת חדשות, מעבירים תכנים שקריים לזולת. הם טוענים שאין דבר כזה קורונה, שהמגפה הזו לא קיימת ואנו מקיימים פילוג בעם. האם נגיף הקורונה הוא בדיחה?

תושב קרית מלאכי, הנמנה במשך תקופה ארוכה על פעילי ומכחישי הקורונה – עד שנדבק בעצמו, מוכיח אחרת. י’ תושב הקריה, היה במצב קריטי. בשבועות האחרונים, נדבק בקורונה והועבר למחלקת טיפול נמרץ בבית החולים, שם נלחמו הרופאים על חייו ורק לאחרונה החל להתאושש.

כשהוא מחובר לחמצן בביתו הוא הקליט סרטון ובו פנה לציבור. “יש לי מסר להעביר לכם אחרי שחליתי בקורונה והייתי במצב קריטי בערך יותר מחודש”, פתח את דבריו. “אני לא התחסנתי, אני קיבלתי את זה מאוד קשה… פונה אליכם עכשיו, להישמע להוראות הרבנים והרופאים ללכת ולהתחסן ולהציל עוד נפש אחת בישראל בצורה נכונה. שאף אחד לא יגיע למצב שאני הייתי, ובע”ה שלכל אחד יהיה ברכה ובריאות הנכונה כמו שצריך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן