news08.net/ads.txt

מכת שטרות מזויפים ברחובות: “ראיתי מיד שזה מזויף כי זה היה דק מדי”

כסף

תושבת העיר פרסמה רשומה ובו ציינה על מקרה בו נתקלה ברחוב הרצל 164. לטענתה בחור ניסה להטעות אותה ולתת לה שטרות מזויפים. התושבת התעשתה והבינה שמדובר בתרמית אך עד לרגע זה, לא ידוע על מקומו של הבחור.

רוני שיתפה: “ניגש אליי אתמול ברחוב הרצל 164 מול הפארק בחור צעיר ממוצא אתיופי עם כיפה לבנה. שביקש לפרוט 100 ש”ח ל-2 שטרות של חמישים. בדקתי בארנק אמרתי לו שאין לי 50, רק 100 או 200. ואז במהירות הוא שינה את בקשתו ושאל אם אני יכולה לפרוט לו 200 ל-2 מאיות. היה לי משהו חשוד, קודם הוא נואש לפרוט 100 ל-2 שטרות של 50. נתתי לו בכל זאת 200 כשנתן לי את המאיות. ראיתי מיד שזה מזויף כי זה היה דק מדי, נראה כמו נייר.

בקשתי את ה-200 חזרה, אמרתי לו שהכסף לא אמיתי, דק מדי. השוותי עם המאה שהיה לי, מששתי אותו. הוא החזיר לי את השטר של ה-200. הוא עזב מיד וקרא לחבר שלו. היום דיברתי עם בעל החנות ‘בייבי שוק’ שלידו זה קרה. הוא אמר שהבחור היה אצלו והוא מחפש אותו’ כיוון שנתן לו שטר של 100 מזויף. השטר שלו היה נראה משומש”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן