news08.net/ads.txt

מסתמן על פי סקר בקרב חברי הליכוד: רועי שרעבי ייכנס לכנסת ה-21

על פי סקר שנערך בקרב חברי הליכוד, באתר “ליכודניק”, מסתמן כי רועי שרעבי, סגן יו”ר סיעת הליכוד בהסתדרות, ייכנס לכנסת הבאה.

בסקר הפנימי שפורסם בימים האחרונים, מוביל שרעבי במקום הראשון עם 453 קולות מכלל הבוחרים כאשר אחריו ראש מועצת מזכרת בתיה, מאיר דהן ויו”ר ועד רשות שדות התעופה, פנחס עידן.
%d7%a8%d7%95%d7%a2%d7%99-%d7%a9%d7%a8%d7%a2%d7%91%d7%99-%d7%95%d7%a8%d7%9e%d7%99-%d7%9e%d7%93%d7%94%d7%9c%d7%94
בכיר בסיעת הליכוד התייחס לתוצאות הבחירות ואמר ל”רחובות היום”: “אם הוא יתמודד בסופו של דבר לכנסת, סביר להניח שיקבל מקום ריאלי ויהיה חבר כנסת. רועי שרעבי הוא חזק מאוד יש לו כוח לא מבוטל גם עם העובדה שהוא משמש כיו”ר סיעת הליכוד בהסתדרות. הוא ורמי מדהלה ביחד זה כוח חזק מאוד, הם סוחפים אחריהם קהל רב מכל הארץ ולא רק מרחובות”

חבר המרכז שי ששי שדיבר בגלוי על רצונו להתמודד כלל לא מופיע ברשימה וכך גם חבר מועצת העיר לשעבר, גלעד מזרחי. על פי תוצאות הביניים לששי ולמזרחי יש עוד הרבה עבודה במידה ויחליטו להצהיר בגלוי על מועמודותם לכנסת ה-21.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן