news08.net/ads.txt

גנבים פרצו לאצטדיון העירוני בלוד: המצלמה תיעדה

שוטרי תחנת משטרת לוד יחד עצרו בסוף השבוע האחרון חוליית גנבים משכונת הרכבת בלוד שפרצה למתחם האצטדיון העירוני בלוד ובזזו רכוש רב בשווי עשרות אלפי שקלים, לאחר שמצלמות האבטחה של המוקד הרואה של עיריית לוד – חשפו את זהותם, והם הודו בפריצה ובגניבת הרכוש.

סורגי החלון ממנו חדרו ככל הנראה הפורצים

מנהל אגף הספורט – מאיר אליהו ציין, כי “הפורצים גנבו ממתחם האצטדיון מחשבים ניידים וציוד מסכים יקרים המסתכם בשווי של עשרות אלפי ₪ ואני שמח שמשטרת ישראל שמה את ידה הארוכה על הפושעים העבריינים. המתחם משרת את עשרות אלפי תושבי העיר לוד מכל המגזרים ופריצה וגניבה של רכוש העירייה פוגע בכלל האוכלוסייה בלוד. אני מקווה שבית המשפט יימצא עמם את הדין”.

 

מעיריית לוד נמסר, כי “הפורצים נתפסו והודו על מעשיהם לאחר שזהותם נחשפה לעיננו בזכות מערך מצלמות האבטחה האיכותי והמקצועי שעומד לרשות עיריית לוד, בכל רחבי העיר ומגבה את מערך הביטחון סביב השעון בכל שעות היממה ובכל ימות השנה”.

עוד צויין כי “אנו עובדים בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל, אשר אכן שמה את ידה על העבריינים – וכי כל עבריין או גנב בעיר לוד ייתפס ויובא לדין, בזכות מאות המצלמות הפזורות בכל פינה בעיר. ‘האח הגדול’ בלוד צופה ומשקיף, והוכיח שוב את יעילותו. נמשיך לעשות כל מאמץ כדי להגיע למפירי חוק וסדר, ולמי שינסה לגנוב רכוש פרטי או ציבורי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן