news08.net/ads.txt

מרכינים ראש לזכר יהודה בילוג ז”ל | זוהר בלום: “נעשה הכל כדי להשאיר את ההורים ברחובות”; אפרת צוקרמן: “נעניק לילדים את כל התמיכה האפשרית”

שעות ארוכות לאחר שיהודה בילוג ז”ל, בן ה-15 נטמן בבית העלמין באשדוד, עמדו רבים ולא האמינו למראה עיניהם. האם הבוכיה המשיכה לקרוא לבנה היחיד, המנחמים מסביב הביטו בה בכאב גדול. יהודה לא ישוב עוד לעולם. בין המנחמים ניצבו לצד המשפחה כל העת ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן ומנהל קריית החינוך דה שליט, אבי קיש. המקרה הטראגי הותיר את כולם בהלם.

“האמת את יהודה לא הכרתי” אמר זהר בלום לאחר הלוויה הקשה. “התוודתי אליו ביום רביעי, בשעה 21:30, קיבלתי טלפון ממנהלת האגף שיש לנו מספר ילדים שנסחפו בחוף אשדוד. באותו רגע עזבתי את הכל, ומאז לוויתי את המשפחה לאורך כל הדרך עד הלוויה עכשיו. הצלחנו לעשות הלוויה מכובדת, אני בעצם הכרתי את יהודה על ידי סיפורים של חברים, ילד כובש, חברותי ואוהב. הגננת שלו הייתה כאן, המורה מהיסודי ומהתיכון. אתה רואה שתושבי רחובות שלא מכירים אותו אישית, באו ללוות אותו בדרכו האחרונה. אנחנו נעשה הכל להשאיר את ההורים שלו בעיר רחובות. הורים שגרים 18 שנה כאן ראויים להישאר בה”.

ברור הוא כי המקרה הטראגי יותיר צלקות ברב הנערים שנכחו לצידו של בילוג ז”ל. לדברי צוקרמן “כאב לב. זה אובדן מיותר, לכן עשינו שיח בבית הספר בעיר על תרבות הפנאי ועל כניסת לים בזמן שכבר אין מצילים. כמו כן אנחנו מלווים את הילדים שהיו עמו ודואגים להם מאוד. אנחנו נעניק להם את כל הטיפול והתמיכה הנדרשים וגם עם שאר תלמידי העיר. אנחנו כואבים ומחבקים את האירוע הזה ומייחלים שזה לא יקרה יותר”.

אבי קיש, מנהל קריית החינוך דה שליט, בו התחנך המנוח הצעיר, אמר: ” יהודה ילד עדין, רגיש, חייכן, בחור טוב. הוא שמח לשמוע שהוא ממשיך את דרכו בקריית דה שליט בכיתת מב”ר. לאחר מכן הוא הלך לחגוג בים והתוצאה לפנינו. טרגדיה נוראית. אנחנו כל הזמן מהלילה נמצאים ביחד עד עכשיו, ונמשיך ככל האפשר מקרוב, בכל תחום”.

 

**

כואבים והמומים: תלמידי ומורי חטיבה א’ בקריית החינוך דה שליט הקימו פינה לזכרו של יהודה בילוג ז”ל. “אתה בחור נחמד תהיה חסר לנו”, כתב אחד מהם. תלמידים נוספים חזרו על אותה הכתובת: “חבל שככה זה נגמר כתבו פעם אחר פעם”.

ניחום אבלים יתקיים ברחוב הבנים 2 ברחובות. יהי זיכרו ברוך.

לקבלת עדכונים שוטפים על המתרחש ברחובות, הצטרפו עכשיו לקבוצת הוואטסאפ חדשות 08-רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן