news08.net/ads.txt

משרד הבריאות החליט: התו הירוק בבריכות החיצוניות – מתבטל

מנכ”ל משרד הבריאות נענה לדרישת ועדת החוקה והודיע כי יבוטל התו הירוק בבריכות החיצוניות.

לדברי מנכ”ל משרד הבריאות פרופ’ נחמן אש, “מגמת התחלואה – בעוד שלפני שבוע היינו במגמת ירידה ברורה, בימים האחרונים רואים עצירה בירידה ומקדם ההדבקה שעמד על 1.3 לפני שבועיים וירד מתחת ל-1 נמצא בימים האחרונים סביב 1, כך שמספר המאומתים נשאר גבוה, עם ממצע של 8000 מאומתים, עם פיקים כמו אתמול של 10,000. לצד זה לא רואים ירידה במספר החולים הקשים שעומד על סביב 700, על אף ירידה קלה ביומיים האחרונים. אם מסתכלים על החולים במצב קריטי המונשמים רואים עליה בימים האחרונים מ-150 ל-190 ואקמו עלה מ-23 ל-31. יש פה גם השפעה של החגים ותחילת שנה”ל. אנחנו לא רואים עליה בתחלואה אבל אנחנו מקווים לראות בימים הקרובים המשך ירידה בתחלואה. זה כרוך בקשר בין המחוסנים ללא מחוסנים. רואים קצת האטה בחיסונים בגלל החג.

“אנחנו בוחנים כל הזמן את הצורך בעדכון התו הירוק. אחד הדברים שהבטחתי לבחון בדיון קודם הוא נושא הבריכות. דבר ראשון אנחנו מדברים על בריכות בחוץ בגלל סיכויי ההדבקה היותר נמוכים וגם בשל כך שילדים לא מחוסנים צריכים לעשות בדיקות מדי יום וזה נטל גדול. התלבטנו לנוכח מה שתיארנו אם נכון להעביר את הבריכות מתו ירוק לתו סגול אך החלטנו לבטל את התו הירוק בבריכות החיצוניות וזה נראה לנו נכון מבחינת האיזון. זה צעד ראשוני המובא בתקנות החדשות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן