news08.net/ads.txt

חברת נמל אשדוד ציינה את היום הבינלאומי לשיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות

במסגרת האירוע התקיימה הרצאתו מעוררת ההשראה של אביחי שלי “לראות אחרת”

חברת נמל אשדוד קיימה אירוע לציון היום הבינלאומי לשיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. במסגרת האירוע התקיימה הרצאתו מעוררת ההשראה של אביחי שלי “לראות אחרת”, במרכז הכנסים.

בהרצאתו של אביחי שלי, ‘לראות אחרת’, מספר אביחי, את סיפורו האישי, תוך מעבר בתחנות חייו והישגיו האישיים. אביחי הוא חתן התנ”ך העולמי לנוער, בוגר יחידת מודיעין מובחרת, איש מקצוע בתחום הפיננסיים וההשקעות וגם עיוור וכבד שמיעה. בהרצאתו סיפר גם על עשייתו החברתית לטובת הכלל. ההרצאה מועברת בחכמה, שנינות ורגישות, הגורמת לקהל  לדמוע ולצחוק ומלמדת רבות על היכולות הטמונות בכל אחד ואחת.

לדברי אלי בר יוסף, מנכ”ל בפועל נמל אשדוד :”חברת נמל אשדוד רואה חשיבות גדולה בנושא השיוויון לאנשים עם מוגבלות ופועלת לקידום המודעות בתחום. שמחנו לארח בנמל את אביחי שלי, עם הרצאתו המרגשת, בטוח כי עובדי הנמל למדו רבות מהמוטיבציה שלו ומכוחותיו שמהווים השראה להתגברות על כל מכשול”.

צילום: דוברות נמל אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן