news08.net/ads.txt

סיכום ישיבת המועצה: תלמידי ישיבה שאינם מתגוררים בעיר יזכו לתמיכה ומענקים

ישיבת מועצה

סיכום ישיבת המועצה האחרונה שהתקיימה נר חמישי (אמש) אישרה המועצה החלטה משמעותית לפיה גם תלמידי ישיבה שמקום מגוריהם אינו בעיר יזכו לקבל תקציב במסגרת תמיכות ומענקים.

img-20161228-wa0052

את ההצעה העלה חבר המועצה שלמה מונטג המזוהה עם הפלג החרדי, מונטג טען בהצעתו שיש לא מעט בחורי ישיבה שלומדים בעיר ואף לנים בפנימיות אולם הם לא עומדים בקריטריונים של התמיכות ומענקים מאחר וכתובתם אינה רשומה בעיר. סגני ראש העיר בנצי שרעבי ומתן דיל הביעו תמיכה בשינוי הקריטריון ובהצבעה הערב הם עמדו במילה ואישרו את הקריטריון.

עוד בישיבה רגז ראש העיר רחמים מלול על חבר המועצה ויו”ר ועדת תמיכות ומענקים, אבנר אקועז, לאחר שמלול שאל אותו בדבר עמותה מסויימת שאינה מופיעה ברשימות של בקשות המענקים. אקוע השיב למלול שאין לו מה לדאוג מאחר והוא דואג לאותה עמותה במסגרת התיק בו הוא מחזיק “התרבות התורנית”. מלול לא אהב את תשובתו והשתלח בו תוך שהוא מזכיר לאקוע שלא מדובר בעמותת “אוהל סעדיה” המזוהה עם אקוע. חברי המועצה שנכחו הרגיעו את הרוחות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן