news08.net/ads.txt

עיריית רחובות ורשת חווויות מציגים: נשף פורים עם הצברי’ס

נשף פורים הגדול לצעירי רחובות (בני 20+) – באולמי לוק. על הבמה: אוראל צברי ובר צברי

נשף פורים לצעירי העיר נוסד לפני ארבע שנים כאירוע פורים ייחודי לצעירים, ביוזמת סגן ראש העיר ויו”ר רשת חוויות, אמיתי כהן ובתמיכת ראש העיר, רחמים מלול.

“המסורת התחילה מפניות של צעירי העיר, שביקשו לערוך את הנשף החגיגי ברוח החג בתוך העיר, שמחנו להרחיב את המענה לקהל הצעיר והנמרץ שלנו, והתוצאות היו משמחות עוד יותר”, אומר ראש העיר, רחמים מלול, “לכן החלטנו להמשיך את המסורת גם השנה, לצד אירועים מגוונים שיתקיימו ברחבי העיר והותאמו לכל תושביה”.

השנה יתארחו בנשף אוראל צברי הרחובותי עם מופע סטנדאפ ובר צברי עם מופע מוזיקלי. במהלך הנשף, שהפך להצלחה בקרב צעירי העיר, תתקיים מסיבה שמחה במיוחד ברוח החג עם תחרות תחפושות, רחבת ריקודים עם דיג’י, בופה עשיר, ועוד.

סגן ראש העיר ויו”ר רשת חוויות, אמיתי כהן – שייסד את המסורת: “הצעירים של רחובות הם אוכלוסייה איכותית ביותר, הם פנו אלי לפני כארבע שנים וביקשו ליזום ולהיות שותפים גם לאירועי התרבות, המסורת והפנאי שאנחנו מובילים. אין ספק שזו היתה יוזמה חשובה, הם העלו את הצורך ואנחנו נתנו את המענה, כך שהתוצאה הייתה מוצלחת. גם השנה אנו ממשיכים במסורת, ואני מודה על ההזדמנות שניתנה לנו לשמח ולשמוח יחד עם צעירי העיר”.

מחיר מוזל לתושבי רחובות, מחיר מיוחד לבנות שירות, חיילים וסטודנטים תושבי רחובות

י”ג אדר תשפ”ג 6.3.23 בשעה 21:00, אולמי לוק | לפרטים: 054-8017360 | לרכישת כרטיסים: https://tic.li/y6eAXGO

צילום: דוברות רשת חוויות רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן