news08.net/ads.txt

על אף העומסים במתחמים – בלוד נערכו 548 בדיקות סרולוגיות

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו התייחס היום (שני) לעומס במתחמים בבדיקות הסרולגיות שנערכו בעיר. כזכור, מערך הבדיקות הסרולוגיות, שמופעל על ידי פיקוד העורף, התמודד עם קשיים משמעותיים, לאחר שהאפליקציה והאתר קרסו מרוב ביקוש, כשגם תקלה במערכת התקשורת של חברת סלקום – שבאמצעותה מתנהל המערך – האטה את קצב הפעילות. 
רביבו אמר: “נכון, כמו בכל הארץ גם בלוד היו היום לא מעט עיכובים, תורים ארוכים וכד’, אשר גרמו לתסכולים רבים בקרב ההורים – שמעתי את רובם ואני בהחלט מבין את הכעס. ובכל זאת נערכו 548 בדיקות סרולוגיות במבצע של עיריית לוד, פיקוד העורף ומשרד הבריאות, מתוכם נמצאו 75 חיוביים שפיתחו נוגדנים לקורונה – שזה 13.5%! במתחם פלומניק במרכז העיר, בוצעו 210 בדיקות ומתוכם 27 נמצאו חיובי לנוגדנים. במתחם לובלין בגני אביב בוצעו 338 בדיקות ומתוכם 48 נמצאו חיובי. המבצע ממשיך כל ימות השבוע ואני משוכנע שהוא ישתפר ויהיה מהיר וטוב יותר עם הגדלת כח האדם והצוותים של פיקוד העורף. בואו נביט למטרה, להחזיר את הילדים שלנו המתוקים לשגרה, למסלול לימודים ללא הפרעה, ללא בידודים וחשש לבריאותם השלמה. קבעו תור וצאו מחר עם ילדיכם בני ובנות גיל 3-12 אל המתחמים והיבדקו. תודה על שיתוף הפעולה, בריאות לכולם וליל מנוחה!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן