news08.net/ads.txt

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל: “לא סומך על הממשלה. אצלי מורה לא מחוסן לא ייכנס”

שנת הלימודים שאמורה להיפתח מחר (רביעי) משאירה את ראשי הרשויות אובדי עצות מול הנחיות מבולבלות להתמודדות מול התפשטות מגפת הקורונה  עם החזרה לבתי הספר והגנים. לדבריי ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל: “לא היה קורה שום אסון אם היינו לומדים את ספטמבר בזום”.

 

“לא היה קורה שום אסון אם היינו לומדים את ספטמבר בזום”, אמר וידל באולפן ynet, “בשונה מרן חברי, אני כן יודע מה אני עושה כי הנחתי. אני לא סומך על הממשלה. אף אחד לא מדבר איתנו. שר הבריאות לא דיבר איתנו ואני לא יודע מי הפרויקטור.

הנחתי את כל הגורמים בבתי הספר: מורה שמגיע לא מחוסן – לא ייכנס. ייכנס לכיתה – נזמין משטרה. הוא לא יקבל שכר. אף אחד לא ייכנס אצלי אם הוא לא התחסן. לא גננות, לא סייעות, לא צוותים. לגבי הילדים סגרתי עם מד”א שיהיו בדיקות סרולוגיות כל יום, כל היום. נתתי להם מתחם גדול, כולל שישי-שבת, לילדים עד 12 בחינם ומגיל 12 ואילך בתשלום של 52 שקל. אבל אני רואה בלגאן גדול. למשל בכיתות י”א-י”ב אצלי הגיעו ל-70% מחוסנים, אז הם ילמדו. אבל בחטיבות ביניים לא כולם הגיעו ל-70%. אז כיתה אחת תלמד בזום וכיתה אחת תלמד בבית הספר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן