news08.net/ads.txt

עמי פינשטיין הרחובותי רץ לכנסת ומצהיר: “אם לא אסדר לחיילים משכורת מינימום תוך 3 חודשים אני מתפטר מהכנסת”

עמי פיינשטיין מהדמויות המוכרות והצבעוניות ברחובות בן להורים מוותיקי רחובות (דור חמישי) – חקלאים בנשמה. בעבר התמודד לראשות עיריית רחובות , ושירת כסגן ראש העיר, וכמחזיק תיק החינוך והספורט. שהה בשנתיים האחרונות באוסטרליה, וכיום הוא רץ עם מפלגתו החדשה “אדום לבן הבלתי משוחדים” לכנסת, והיום (שני) העלה סרטון תעמולתי לכבוד הבחירות הקרבות. 

עמי שיתף סרטון תעמולה: “ארבע ילדים שלחתי לצבא, והוא לא ייטיב עמם, לא שילם להם את  שכר המינימום. עכשיו כשהילדים סיימו את הצבא, אני נלחם בשביל החיילים החדשים, שלהם מגיע משכורת מינימום 5200. שלא יגידו לכם שאין כסף, זה שוכב ביהודה ושומרון, בכוללים. הכסף ישנו הוא מגיע לכם. הבן שלי הלך לצבא בידיעה שלא יראה אותי 3 שנים. הייתי חולה ונסעתי לאוסטרליה 3 שנים. לא ישנתי בלילות כי לא יכלתי להיות איתו כשהוא בא הביתה שישי שבת. כעת אני לא צריך כלום בחיים, ה’ ייטיב איתי. יש לי הכל, כסף, ילדים טובים, כבוד, הערכה. אני בפרק ב’ בחיים ונלחם בשביל החיילים בצה”ל. ואם עמי פינשטיין לא מצליח תוך 3 חודשים לארגן  משכורת מינימום אני מתפטר מהכנסת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן