news08.net/ads.txt

ערב הכוכבים הגדול של בית הספר אורט על שם נעמי שמר יוצא לדרך

האירוע יתקיים בפארק ע”ש רונה רמון על במה מפוארת ומכובדת שהוקמה על ידי המועצה בהלימה להשקעה המירבית של התלמידים לקראת מאורע זה וכיאה למעמדו

ביום ראשון 21.5.23 בשעה 19:00 יתקיים ערב הכוכבים של “אורט נעמי שמר”. מדובר באירוע כישרונות ענק הכולל מופע מושקע של תלמידי בית הספר המציג את חוזקותיהם וכישוריהם במגוון תחומים.

האירוע יתקיים בפארק ע”ש רונה רמון על במה מפוארת ומכובדת שהוקמה על ידי המועצה בהלימה להשקעה המירבית של התלמידים לקראת מאורע זה וכיאה למעמדו. האירוע הינו קהילתי הפתוח לכל תושבי הישוב הכולל food trucks ודוכני מכירה שיתופעלו על די תלמידי השכבות י”א ו – י”ב שחלק מהרווחים יתרמו לעמותת ע.ד.י לשם העלאת המודעות לילדי הדושן וגם המופע עצמו כולו מוקדש להעלאת המודעות לילדי הדושן.

הערב נועד להעצים ולהביא לידיי ביטוי את חוזקות וכשרונות התלמידים בשירה, משחק, ריקוד ועוד. המופע בנוי ממחזמר מושקע המחבר בין כל כשרונות התלמידים. בנוסף באים לביטוי חוזקות נוספות כגון כדורסל, כדורגל, אומנויות הלחימה התעמלות קרקע ועוד.

מנהל בית הספר, ליאור גדסי זוארץ, יחד עם כלל הנהלת בית הספר, צוות המורים והעובדים עמלים על הכנת האירוע בצורה הטובה ביותר, נרגשים ומצפים יחד עם כלל עובדי המועצה.

◼️ לקבוצת החדשות בגן יבנה לחצו כאן

צילום: דוברות מועצת גן יבנה | FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן