news08.net/ads.txt

פייק ניוז בנוגע לחזרה ללימודים לאחר חול המועד

הדאגה במערכת החינוך נמשכת: בשעות האחרונות התפרסמו ידיעות לפיהן: “תלמידים מעל גיל 12 שלא קיבלו מנה שלישית של חיסון וחלפה יותר מחצי שנה מאז קיבלו את המנה השנייה, לא יוכלו להיכנס לבתי הספר”. עוד הוסיפו כי ההחלטה הגיעה לאחר כך דיון שהתקיים אמש (חמישי) בראשות ראש הממשלה נפתלי בנט ובהשתתפות בכירי מערכת הבריאות.

החשש שהקורונה תמשיך להתפשט במוסדות החינוך והכאוס סביב החיסון השלישי נמשך לאחר שמשעות הלילה התפרסמו מספר ידיעות על כך שתלמידים לא מחוסנים יוכלו להיכנס לבתי הספר רק בהצגת בדיקה שלילית. בדיון שנערך בראשות ראש הממשלה, נפתלי בנט נטען כי גם שמי שטרם התחסן במנה השלישית יקבל מדי יום מסרון או הודעה קולית שיזכירו לו כמה ימים נותרו עד שיאבד את התו הירוק.  לשכת ראש הממשלה הכחישה את הדיווח. “הדיווח על החלטה שהתקבלה בדיון בראשות ראש הממשלה, לפיה תלמיד שאינו מחוסן לא יוכל להיכנס לבית הספר, אינו נכון”, נמסר מטעם הלשכה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן