news08.net/ads.txt

פרויקט יום הכיפורים | ראש עיריית לוד, יאיר רביבו: “מבקש סליחה ומחילה מכל תושב שלא קיבל ממני את מלוא תשומת הלב”

תקופת החגים היא זמן נהדר לעשות חשבון נפש, לקבל החלטות לשנה החדשה ולהתנצל בפני האנשים שנפגעו. בקשת הסליחה תקפה גם לגבי ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, שפנה לתושבים בסליחה אישית: “מבטיח בע”ה, לעשות הכל בכדי להצליח ולהגיע לכולם בשנה הבאה”.

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו: “תיכתבו ותיחתמו לחיים טובים, ארוכים ומאושרים בבריאות איתנה, בשפע, מזל והצלחה.
מבקש סליחה ומחילה מכל תושב שלא קיבל ממני את מלוא תשומת הלב, מכל מי שבטעות פגעתי בו או הבטחתי לעזור לו ולא מילאתי את מבוקשו, למרות ההשתדלות שלי. אני מבטיח בע”ה, לעשות הכל בכדי להצליח ולהגיע לכולם בשנה הבאה.
אני חייב לבקש סליחה גם מבני משפחתי, מרעייתי, ילדיי, והוריי היקרים. אין ספק, שאיש ציבור שנבחר לוקח על עצמו לא רק אחריות חברתית ואישית לביצוע התפקיד, אלא מחויב גם להשאיר זמן איכות עם המשפחה. תפקיד ראש עיר משאיר לי מעט מאוד זמן, וגם כשאני בבית, אני ממשיך לעסוק בטיפול בענייני העיר. גמר חתימה טובה לכם ולכל בית ישראל, שנדע לסלוח ולמחול ושנרבה באהבת חינם כלפי הזולת!”.
חברת המועצה, אלמז זרו: “יום הכיפורים הוא יום של חשבון נפש בו אנו מבקשים מחילה וסליחה, תחילה בין אדם לחברו ולאחריו מהבורא יתברך. יש פתגם באמהרית שאומר “סאו הונו יאמייססת יאלם” שמשמעותו אין אדם שאינו טועה, דומה למונח בעברית ל” לטעות זה אנושי”. אדם מטבעו הוא יצור שמועד לטעויות ולשגיאות, אדם שוגה בלשונו ובמעשיו, אך יותר מכל חשובה היא ההפנמה וההבנה שנעשתה טעות, טעות בתום לב. אנשי ציבור מטבעם עלולים לטעות משום שכל ענייניהם ועיסוקיהם סובבים סביב בני אדם, השליחות הציבורית קדושה היא אך בדרך בה צועד שליח הציבור הוא עשוי לטעות ולשגות. כחברת מועצה אבקש את סליחתו ומחילתו של הציבור, אותם אנשים שתלו בי את תקוותם בסיוע כזה או אחר, אך מפאת נסיבות שלא היו תלויות בי לא היה בידי לסייע להם, למרות רצוני הטוב ומאמציי. אבקש ואאחל עבורי ועבור כל חברי וחברות מועצה שהשגחתו של האל תשרה עלינו, שהשליחות הציבורית לשמה אנו עמלים תישא פרי והצלחה, שהאל יטע בנו את היכולת והרצון לסייע לכל אדם ואדם ללא הבדל צבע מין וגזע, אל יגבה לבנו לעולם, שהאמת תנחה את דרכנו, נדבק בה ושאהבת הציבור לא תמוש מאיתנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
נפגעי כת
נפגעי כת
2 years ago

יש כאלו שלא ימחלו ולא יסלחו

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
נפגעי כת
נפגעי כת
2 years ago

יש כאלו שלא ימחלו ולא יסלחו

דילוג לתוכן