news08.net/ads.txt

פרסום ראשון | עיריית יבנה מגיבה לטענות התושבים בנוגע לארנונה

בישיבת מועצת העיר התייחס ראש העיר, צבי גוב-ארי לנושא עדכון הארנונה בשיעור 1.1% כפי שנקבע בכנסת. כזכור, תושבי יבנה קיימו הפגנה אמש בעקבות העלאת הארנונה ב-1.1%.

“אני סבור כי הביטול של העלייה בשיעור 1.1%”, אמר גוב-ארי, “באופן גורף אינו נכון. לעומת זאת עבור משפחות נצרכות מדובר בנושא משמעותי ולכן הוספנו בתקציב מיליון ש”ח לטובת הנחות. חשוב לזכור כי העירייה מעניקה מידי שנה הנחות לציבור נרחב בעיר, בהתאם לקריטריונים ולחוק. בנוסף פועלת ועדת ההנחות העירונית, בה חברים גם חברי מועצה שדנה באופן פרטני ומדויק בכל בקשה. אנו סבורים כי מתן הנחה רוחבית היא דבר פסול, אי-אפשר להפחית ארנונה בשיעור 1.1% לשכונה כזו או אחרת. זה לא יהיה נכון. הנחה צריכה להינתן באופן קונקרטי לאלה הזקוקים לכך, דרך ועדת ההנחות העירונית, ועל פי שיקול דעתה המקצועי. אין ספק שעבור משפחות מסוימות העלאה ממוצעת של כ- 8 ש”ח לחודש אינה משמעותית, לעומתם עבור משפחות אחרות מדובר בעניין מאד משמעותי ולכן נכון יהיה שוועדת ההנחות תבחן כל בקשה ותתייחס לכל פנייה, גם אם יוחלט להעניק הנחה של 20% למשפחה נצרכת – נעשה זאת. הדבר יעשה מתוך בחינה מקצועית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן