news08.net/ads.txt

פרשת “הכדורגלנים והקטינות” | חבריהם לקבוצה: “הם נראו מבוהלים. לא ידעו מה לעשות עם עצמם”

שערוריית “הכדורגלנים והקטינות” עולה מדרגה: במשטרה בודקים את האפשרות לפתוח בחקירה כנגד שני השחקנים שקיימו יחסי מין עם שתי תלמידות תיכון קטינות, לאחר שפגשו אותן במסיבה.

 

לפי אתר Ynet, הלם גדול במועדון בעקבות הדיווח שקיבל על המקרה מבית הספר של שתי התלמידות. שני השחקנים התאמנו אתמול (רביעי) כרגיל ולא נאמר להם על כך דבר. רק בסיום האימון, בעקבות הדיווחים בתקשורת על פרשיית מין חדשה בכדורגל הישראלי, השניים הבינו שמדובר בהם. “הם נראו מבוהלים”, סיפר אחד מחבריהם לקבוצה. “הם לא ידעו מה לעשות עם עצמם”. שני הכדורגלנים נמצאים בסערת רגשות. לפי חבריהם לקבוצה, השניים טענו בשיחות עימם אתמול כי “לא ידענו שהן קטינות, הן סיפרו לנו משהו אחר”.

כאמור, הפרשה שנחשפה, מדווחת על תלונה שהגיעה לאחד ממועדוני הכדורגל הבכירים בארץ, לפיה שני השחקנים פגשו את הנערות באירוע, החליפו טלפונים, ולאחר מכן הזמינו להן מונית. השתיים הגיעו לבית של אחד השחקנים וקיימו איתם יחסי מין. מדובר כרגע בטענות ראשוניות והנושא ייבדק על מנת להבין מה באמת קרה. אין תלונה במשטרה בשלב זה, על פי בוקר. בבית הספר של התלמידות אישרו את הידיעה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן