news08.net/ads.txt

צעירי רחובות ומחפשים עבודה? בואו להכיר את התכנית שתקדם אתכם בעולם התעסוקה

מרכז הזדמנות – המרכז לקידום התעסוקה ברחובות מזמין את צעירות וצעירי העיר בני 18-26 להשתתף בתכנית “מרחב לקידום תעסוקה” הצעירים שיבחרו להשתתף בתכנית ייהנו ממנה ללא עלות ויקבלו אבחון תעסוקתי, מימון הכשרות מקצועיות, ליווי פרטני וקבוצתי, הרצאות ועוד

תוכנית “מרחב לקידום תעסוקה” מיועדת לצעירות וצעירים, תושבי העיר רחובות בגילאי 18-26 ובעלי 10-12 שנ”ל שמעוניינים ליצור שינוי בחייהם מבחינה מקצועית, תוך רכישת מקצוע שמתאים לרצונם וכישוריהם.

התכנית כוללת אבחון תעסוקתי במימון מלא, מימון הכשרות מקצועיות, ליווי פרטני וקבוצתי, סדנאות, הרצאות העשרה, מפגש עם צעירים נוספים, ועוד. לכל משתתפת ומשתתף נבנית תוכנית אישית המסייעת להם בהתקדמות בעבודה ורכישת מקצוע. בימים אלו, מרכז הזדמנות פותח שלושה מפגשי היכרות עם התכנית בהם יהיה אפשר לשמוע פרטים נוספים, להכיר את המנחים, לשאול שאלות ולהירשם. מפגשי היכרות עם התכנית יתקיימו בימי ראשון בתאריכים: 11.12, 18.12, 1.1.23. ניתן להירשם למפגשים ללא עלות בלחיצה כאן  ניתן לקבל מידע נוסף אודות התכנית גם בטלפון 08-6705330, ובווטסאפ למספר 050-2015577.

ע’ בוגר התוכנית משתף את החוויה שלו: “ההכוונה ב”מרחב לקידום תעסוקה” אפשרה לי לא רק למצוא את דרכי המקצועית אלא גם לתכנן דרכים במישורים נוספים בחיי. הראייה של הצוות את פיתוח הקריירה כמכלול של תחומי החיים ולא רק “עבודה” עזרה לי ודחפה אותי קדימה בתקופה לא פשוטה בחיי. דרך הפגישות האישיות והסדנאות- שיקמתי את הביטחון ביכולות שלי, העזתי לקבל החלטות, לשאוף להגשמה, ולדמיין עתיד שנכון עבורי. הליווי שקיבלתי ממרכז הזדמנות לאחר שהתכנית נגמרה עזר לי לצלוח אותם. כיום אני מתחיל לימודי תואר ראשון ומתרגש מאד!”

רחמים מלול, ראש העיר: “מרכז הזדמנות מפעיל מגוון תכניות וסדנאות לשילוב תושבות ותושבי העיר בעולם התעסוקה. הפעם אנו פונים לצעירי העיר ומזמינים אותם לרכוש מיומנויות מקצועיות שיובילו אותם לשלב הבא בקריירה שלהם”.

עו”ד שמואל בר דנזאן, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים: “נפגשתי פעמים רבות עם מנחי התוכנית, עם בוגרים ומשתתפים והתרשמתי מהליווי האישי והעוטף, שימת הדגש על כישורים וחוזקות, ובעיקר מהיחס האישי והמקצועי. התוצאות ללא ספק מדברות בעד עצמן”

בת-חן קרני, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: “הצוות המקצועי של מרכז הזדמנות ילווה את הצעירות והצעירים שירשמו לתכנית שלב אחר שלב עד למציאת העבודה הבאה שלהם”.

צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן