שוטרי תחנת רמלה יחד עם לוחמי מתפ"א ומג"ב, בצעו הבוקר אכיפה חסרת פשרות וממוקדת בתחום הבניה הבלתי חוקית בשכונת ג'ואריש ברמלה, במתחמים הקשורים למחוללי פשיעה בעיר.
בתוך כך, בעקבות מעקב אחר הבניה הלא חוקית בשכונת ג'ואריש ע"י הרשות לאכיפה מקרקעין של המדינה, פעלה היום המשטרה למימוש הצו השיפוטי, שתכליתו – החזרת השטח למדינה והריסת מבנה בן מספר קומות שנבנה עליו באופן לא חוקי.

הבוקר כאמור, הגיעו שוטרי תחנת רמלה ביחד עם לוחמי מתפ"א, משמר הגבול, המשמר הלאומי מרכז ויחידת הכלבנים במחוז מרכז למתחם ואבטחו את פעולות הריסה במקום, לשם הגברת המשילות ברחוב הערבי, למען שלום הציבור ובטחונו.
◼️ חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









