ראשוני!!! ישיבת החירום נדחתה – התקנות לסגר הכללי טרם אושרו • כל הפרטים

ישיבת הממשלה לאישור התקנות נדחתה למחר ב11 בבוקר. המשמעות היא כי כל התקנות אותם מנה רה”מ אמש לא יהיו תקיפות מחר בבוקר!! עם זאת, יש חהקפיד על כל הנחיות משרד הבריאות בכדי לשמור על בריאות הציבור.

כידוע, כתבנו אסף הדר פרסם אמש כי רה״מ, בנימין נתניהו, מסר הצהרה בעקבות התפשטות הקורונה כחלק מהנחיות משרד הבריאות לתקנות לשעת חירום.

“מיד כשהתבררה חומרת הסכנה נקטנו צעדים נחושים כדי להקדים תרופה למכה”, אמר רה”מ בפתח דבריו. “הנהגנו חובת בידוד נרחבת, הטלנו הגבלת התקהלות, דיללנו את מקומות העבודה והפעלנו אמצעים דיגיטליים לאיתור ובידוד חולי קורונה. הצעדים הללו האטו את קצב התפשטות המגיפה בישראל בהשוואה למדינות רבות בעולם, אבל המגיפה מוסיפה להתפשט. היא כבר גבתה אלפי קורבנות בעולם, גם בארץ מספר החולים גדל מדי יום. לשמחתי  עד לרגע זה איש בישראל עדיין לא מת מהקורונה, אבל לצערי, זה לא צפוי להימשך.

“הכפלת מספר החולים כל כמה ימים עלולה להביא חלילה לקורבנות רבים. זמנים קשים מחייבים החלטות קשות. שלשום ביקשתי מכם להישמע להנחיות משרד הבריאות והלשיאר בבית , יש היענות לכך, אבל בפירוש היא לא מספקת”, הוסיף. “היום אני מודיע על עליית מדרגה נוספת במלחמה בקורונה. הממשלה תאשר הערב תקנות לשעת חירום להגבלת התנועה. בהגבלות הללו אתם נדרשים להישאר בבית.עכשיו זו כבר לא בקשה, זו לא המלצה, זו הנחיה מחייבת שתיאכף על-ידי גורמי האכיפה.

“אני יודע שזה לא קל, אני יודע שזה קשה, אבל אני מבקש את שיתוף פעולתכם עם התקנות הללו. מטרתן להבטיח שכמה שפחות אנשים יידבקו, ושכמה שפחות אנשים ידביקו. מדובר בהצלת חיים רבים. הצלה ממוות של משפחה חברים ושכנים. אם מישהו חושב שאני מגזים תסתכלו על התמונות שמגיעות מספרד, מאיטליה. תסתכלו מה קורה שם. תסתכלו על הצוותים שכבר לא מטפלים בחיים, הם מעמיסים את המתים בכלי רכב מיוחדים. אסור שזה יקרה כאן. צריך לעשות הכל כדי שזה לא יקרה כאן, ולכן הלילה התקנות הללו ייכנסו לתוקפן מיד לאחר שיאושרו בממשלה. הן מגובות משפטית, ובשלב הראשון יהיו בתוקף למשך שבעה ימים”.

כאמור, נכון למחר בבוקר התקנות אינן תקפות – עד לאישור הרשמי של הממשלה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן