ראש העיר בילה את השבת האחרונה בצפון, ומי אלה הפוד”ל?

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, זכה להיות אורח כבוד באירועי השבת פורום דתי לאומי שהתקיימו בסוף השבוע האחרון בצפון הארץ בין המשתתפים גם חבר המועצה, אבי מוזס.


רחמים מלול וחברים בסוף השבוע בצפון
רחמים מלול וחברים בסוף השבוע בצפון

מלול התארח במהלך השבת במלון חוויה פלאז’ה שבנצרת עלית יחד עם רעייתו, זהבה ובת זקוניו אביטל פוגל ובני משפחתה. את השבת ארגן חבר מועצת עיריית רחובות, אמיתי כהן, מטעם הבית היהודי.

לאחר קבלת הפנים במלון נערכה הדלקת הנרות ודברי פתיחה מאת יו”ר הפורום הדתי לאומי, ליאור ניצן. מעט לאחר מכן נכנסו הנוכחים אל תפילת מנחה, קבלת שבת וערבית מפי החזן ישראל פרנס. את דברי התורה נשא רחמים מלול שזכה לכבוד גדול. במהלך השבת כינה רחמים מלול הידוע בשנינותו, את הציבור הדתי לאומי פוד”ל. על פי נוכחים במקום הקהל היה מופתע, מהכינוי, אולם מהר מאוד ביאר מלול את המושג והסביר שפוד”ל הוא ראשי תיבות של פורום דתי לאומי והוסיף כי כבוד עבורו להשתתף באירוע כה מכובד.

בסעודת ליל שבת נשא דברי תורה הרב שחר מתנה, רב בית הכנסת ‘אורות אברהם’ ולאחר מכן זכו המשתתפים להתענג בתענוגים עם מיטב הזמר החסידי של ישראל פרנס. מאוחר יותר נשאו דברי תורה אמיתי כהן חבר מועצת העיר ומחזיק תיק מורשת ישראל והרב אבי שיש, רב הגרעין התורני ‘אורות חנן’.

ארגון מוצלח. אמיתי כהן
ארגון מוצלח לאמיתי כהן

את השבת פתחו בקפה ועוגה. לאחר מכן בתפילת שחרית, סעודת שבת ודברי תורה מפי דוד ביטון. בצהרי השבת נערך מופע פלייבק משעשע של תיאטרון “הניצוץ”, תפילת מנחה וסעודה שלישית בה נשא דברי תורה מנכ”ל צורבא מרבנן, ליאור פרישמן.

את השבת שסובסדה בין השאר על ידי האגף לתרבות יהודית של משרד החינוך, סיימו בקפה ועוגה, שיחה מפי הרב ראובן דוד בנושא “כבוד האדם-ממנף לאקלים חברתי חיובי”, תפילת ערבית והבדלה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן