news08.net/ads.txt

ראש העיר, יאיר רביבו: “גם לציבור החרדי מגיע ליהנות ממופעי תרבות”

ראש עיריית לוד יאיר רביבו העלה פוסט אמש בו הוא מזמין את הציבור  החרדי לאירוע קיץ שיערך הערב בשעה 18:15 (פתיחת שערים), ומסיים במסר שנוגע כלפי כולם.

רביבו: “לכל ציבור אנו נותנים את האופי המתאים לו, כפי שמחר נחגוג לציבור המוסלמי את חג הקורבן ברחבת האיצטדיון, וכפי שבכל הקיץ התקיימו מופעי תרבות מהשורה הראשונה לכל הציבור הכללי, אז גם לציבור החרדי מגיע ליהנות ממופע תרבות, והואיל ואם לא תהיה הפרדה בקהל אז הציבור החרדי לא יגיע, נמצא שמי שפועל אחרת פשוט מבצע כאן “כפייה” הפוכה. זה מדהים שאם הדתיים עושים משהו זו כפייה דתית, אך אם החילונים עושים הפוך ומתערבים באירוע חרדי, זה בסדר. אני סבור שמשהו לא טוב קורה בהתייחסות לאחר, ואני מצפה שמי שקורא בראש חוצות לכבד את השונה, יהיה זה שידבר בקול ברור. אחרת, מה הצעד הבא? האם ימי שחייה נפרדים לדתיים ייאסרו? האם עזרת נשים בבית הכנסת תוצא מחוץ לחוק?, בואו נתעשת ונכבד את האחר בין אם הוא יהודי או ערבי, דתי או חילוני, איש או אישה. אהבת חינם וכיבוד הזולת הם מתכון לאיחוי השסעים הבלתי הגיוניים בחברה שלנו.
מצפה לכם מחר, ובאופן אישי אני מתרגש לסיים בע”ה מחר באירוע את ש”ס משניות שאני לומד מידי יום ב-10 השנים האחרונות להצלחת עם ישראל!”.

האירוע יערך ביום שני (12.8) בשעה 19:00 בערב,רחוב כצנלסון 27, בהשתתפות  מרן הרב יצחק יוסף שליט”א ושר הפנים והפריפריה הרב אריה דרעי. 

בין כל המכובדים, יעלה לבמה הזמר שי ריבו שיבצע חלק משיריו. עלות לתושב לוד: 30 ש”ח. עלות לתושב חוץ: 50 ש”ח.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן