news08.net/ads.txt

רגע לפני כניסת החג: ראש עיריית לוד, יאיר רביבו התחסן נגד הקורונה: “דקירה קטנה ביד – צעד גדול לבריאות”

רגע לפני כניסת החג, ראש עיריית לוד, יאיר רביבו הגיע למוקד החיסונים של ‘כללית’ לקבל את החיסון השני נגד הקורונה. (היות והוא מחלים מהנגיף – את השלישי יקבל רק בהמשך, עפ”י הנחיות משרד הבריאות). רביבו אמר לאחר קבלת החיסון: “דקירה קטנה ביד – צעד גדול לבריאות. אנו נמצאים בערב השנה החדשה, וחשוב להתחסן ולשמור על הבריאות של כולנו, במיוחד כאשר בחודש הקרוב אנו נתפלל בבתי הכנסת וניפגש (עם מסיכות וריחוק) עם בני המשפחה והחברים. עוד לא התחסנתם? גשו לקופת החולים שלכם, ושמרו על בריאותכם והסובבים אתכם. יחד בע”ה – ננצח את הקורונה!”.

 

לקראת השנה החדשה, רביבו איחל חג שמח לתושבי העיר: “שנת תשפ”א הייתה מאתגרת אך ב”ה עמדנו ביעדים להחזיר את העיר למסלולה בתקופת הקורונה והאירועים שהיו בלוד, בדגש על המשך עשייה מתמדת לשיפור איכות החיים בעיר. מלאכה רבה עוד לפנינו. נאחל שהשנה החדשה תשפ”ב, תהא שנת פעילות ברוכה. תודתי לחברי הנהלת העיר, למ”מ, לסגנים ולחברי המועצה אשר שותפים מלאים לעשייה ועושים עבודתם במסירות עבורכם, כל אחד בתחום אחריותו בתיק עליו הוא מופקד, תודה למנהלי העירייה ולכל עובדי העירייה על עבודתם הברוכה. שתהיה לכולנו בעזרת השם שנה טובה ומתוקה, שנה ירוקה ובריאה, שנה של בשורות טובות, בריאות ואושר, שנה של שיתוף פעולה וקירוב לבבות, שנה של סובלנות, הבנה וכבוד הדדי, שלום ואחווה, שנה של בנייה ותנופת פיתוח, שנה של צמיחה והתחדשות עירונית, שנה של שגשוג והצלחה גדולה לעיר שלנו ולכולנו, אמן!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן