רוכב אופנוע בן 57 נפצע לפני זמן קצר (ראשון) בתאונת דרכים עם רכב בשדרות יצחק הנשיא באשדוד.
צוותי רפואה של מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני לפצוע, ופינו אותו לבית החולים אסותא באשדוד. מצבו הוגדר בינוני והוא סבל מחבלות בגפיים ובבטן.
כונני מד״א – הצלה דרום רפאל אוקנין ושמחה חסיד סיפרו: בהגיענו למקום הבחנו בתאונה קשה, רוכב האופנוע גבר בן 57 שכב על הכביש כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלה רב מערכתית לאחר שנפגע מרכב פרטי.
יחד עם צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבועים וחבישות והוא פונה באמבולנס של מד"א להמשך טיפול בחדר הטראומה במרכז הרפואי אסותא בעיר כשהוא במצב בינוני ויציב.
נסיבות התאונה נחקרות על ידי המשטרה.
◼️ חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









