רופא מאיכילוב החלים מקורונה: “כעת אני חוזר לטפל בחולים”

רופא מאיכילוב החלים מקורונה. מדובר ברופא שנדבק בעת חופשה באיטליה והיה בבידוד במחלקה לחולי קורונה באיכילוב. הבוקר לאחר ששתי בדיקות המצאות קורונה יצאו שליליות, הוא מבקש למסור ״הטיפול מטעם הצוות באיכילוב שמטפל בחולי קורונה היה מדהים. זכיתי לטיפול אישי ברמה הכי גבוהה והרגשתי דאגה אמיתית ורצון אמיתי להקל ולטפל באמת מעומק הלב. כעת אני חוזר לבית החולים לטפל בחולים״.

כזכור, רופא מתמחה במחלקה האורולוגית בבית החולים איכילוב בתל אביב נדבק בנגיף הקורונה. מבית החולים נמסר כי הרופא  סבל מתסמינים קלים, ונבדק במעבדת בית החולים לאימות קורונה. התוצאה יצאה שלילית, אך לאחר מכן הוא ביצע בדיקה נוספת שיצאה חיובית.

לכל המטופלים במחלקה נלקחה בדיקה, ואותרו המטופלים שנחשפו ושוחררו. אנשי הצוות שהיו במגע עם הרופא הועברו לבידוד מרגע קבלת התשובה החיובית של הרופא. בבית החולים אמרו, כי המחלקה סגורה לקבלת חולים חדשים, ופועלת עם מספר מועט של אנשי צוות שלא נחשפו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן