news08.net/ads.txt

רחמים מלול ביקר במתחם חיסוני הקורונה של מאוחדת: “לולא המסירות של צוותי הרפואה, המבצע הלאומי לא יכול היה להצליח״

ביקור קברניטי עיריית רחובות ובראשם ראש העיר רחמים מלול, התקיים במעמד מנהל מחוז דרום במאוחדת דני מושיוב, במתחם החיסונים של מאוחדת נגד נגיף הקורונה.

יממה לאחר שקיבל את המנה השנייה של החיסון נגד נגיף הקורונה במתחם החיסונים הענק של מאוחדת, שב ראש העיר רחמים מלול למקום, אך הפעם במסגרת ביקור שערך במעמד מנהל מחוז דרום במאוחדת דני מושיוב. מלול עבר בין העמדות, בירך וחיזק את הצוותים הרפואיים, והחמיא לאחים ולאחיות על עבודת השליחות.

יחד עם ראש העיר, הגיעו מנכ”ל העיריה דורון מילברג ומנהל האגף המוניצפאלי צביקה מדהלה. מטעם מאוחדת נכחו בנוסף למנהל מחוז דרום דני מושיוב, גם מנהל יהודה חוף אורי אטון והמזכיר הרפואי המחוזי כפיר מלול. ראש העיר, רחמים מלול סיפר כי הוא חש בטוב לאחר החיסון השני וכי הוא קורא כל התושבים להגיע למתחמי החיסון ולקבל את המנה השנייה בכדי להיות מוגנים מפני הנגיף.

מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב, הודה למשתתפים בביקור על הנכונות וההיענות המהירה להקצות את המתנ”ס הקהילתי לטובת המבצע הלאומי ולרווחת תושבי רחובות המבוטחים במאוחדת. “כששאלו אותי האם לתת את המקום הזה, משום שאולי יהרסו, אמרתי מיד שאם זה לטובת המטרה הנעלית ולמען בריאות התושבים אני מבקש להקצות את המתנ”ס מיידית”, אמר מלול למושיוב. “לשמחתי גם בביקורי הראשון וגם כעת אני רואה כי יש סדר מופתי ואני שמח שמאוחדת מרוצה, העירייה מרוצה ובעיקר התושבים המבוטחים במאוחדת מרוצים. אני שמח על שיתוף הפעולה הפורה בין עיריית רחובות וקופת חולים מאוחדת ומקווה שנוכל לפתוח את המשק כולו במהרה, נוכח החיסונים המתבצעים בצורה הטובה ביותר על ידכם”.

במפגש השתתפה גם שולי ספירן-שיימן – אחות במקצועה, מזכירת מנהלת הסיעוד המחוזית, שסיפרה כי נרתמה לתגבר את הצוות הרפואי במתחם. בפני ראש העיר ציינה כי היא מחסנת משעות הבוקר ולמען המטרה החשובה תישאר אם צריך עד השעות המאוחרות – העיקר לחסן כמה שיותר מבוטחים. “אני שמח לשמוע שאת מוכנה להישאר עוד ועוד”, אמר מלול לספירן-שיימן, “וזה מראה שכולכם מסורים לעניין הזה – ולולא המסירות הזאת, המבצע הלאומי לא יכול היה להצליח”. עוד יצוין כי את מתחם החיסונים של מאוחדת מנהלים בצוותא אודי חדאד ואורטל גרינברג, יחד עם מנהלת הסיעוד המחוזית רויטל תורג’מן, והאח ליאור לוין – האחראי על הצוות המקצועי. תודה מיוחדת נשלחת למנהלת המתנ”ס, מירב אהרון, על הסיוע השוטף.

המתחם כולל 12 עמדות חיסון והפעילות בו מתקיימת מידי יום מ-8 בבוקר ועד 22:00 בערב (א’-ה’), ברציפות. ביום שישי מ-8 בבוקר ועד 14:00 בצהריים. מבוטחי מאוחדת, על פי אוכלוסיות המאושרות על ידי משרד הבריאות לחיסונים, מוזמנים לזמן תור לחיסון הראשון כבר עכשיו בדרך קלה וידידותית באתר, באפליקציה או בשיחה עם נציגי המוקד בטלפון 3785* או 3833*.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן