שריפה פרצה במבנה ברחוב אריה בן אליעזר, ברובע ד' באשדוד.
האירוע התרחש אתמול (שישי), בשעות הערב. צוותי כיבוי והצלה מתחנת אשדוד פעלו בשריפה שפרצה בקומת הלובי של בניין מגורים ברחוב אריה בן אליעזר 18.

לוחמי האש פעלו לכיבוי מוקד הבעירה אשר נמצא בלובי הבניין, סריקות לשלילת לכודים ולשחרור עשן מחדר המדרגות. האירוע הסתיים ללא נפגעים.
חוקר דליקות מטעם כבאות והצלה הוזמן למקום לבירור נסיבות פרוץ הדליקה.
במקרה של שריפה או במצב חירום אחר יש לחייג 102 ללוחמי האש
◼️ הצטרפו לחדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








