news08.net/ads.txt

“תופסים כיוון”- המנטורים שמלווים אקדמאים בשוק התעסוקה

ב”פלטפורמה”- מרכז הצעירים של רחובות של החברה העירונית רחובות, המעניק שירותים לתושבי העיר הצעירים בגילאי 18-35, נערכים למחזור השישי של תוכנית “תופסים כיוון”. התוכנית מיועדת להנדסאים, בוגרי תואר ראשון ובוגרי תואר שני, שמעוניינים להשתלב בתעסוקה שהולמת את כישוריהם: בימים אלה נפתחת ההרשמה למחזור ה-6 של התוכנית המצליחה. 

מציאת עבודה תואמת כישורים היא משימה מורכבת, שלא תמיד הופכת קלה יותר לאחר סיום תואר אקדמאי. ישנם צעירים היודעים מה הם מחפשים וישנם כאלה שלא. צעירים המחפשים עבודה, גם כשהם ממוקדים מטרה, לא תמיד מצליחים לעבור את מסכת הראיונות והמבחנים. על כל משרה נחשבת, יש עשרות או מאות מתמודדים. מיקוד תעסוקתי, ניסיון ורשת קשרים הם הכלים המאפשרים השתלבות מיטבית בעולם התעסוקה.  

לדברי אתי פרץ היימס, מנהלת המיזם הארצי: “תכנית תופסים כיוון, מבוססת על תהליך קבוצתי ותהליך אישי, בדגש על הקשר בין האקדמאים למנטורים הנבחרים. המנטורים מעבירים את הידע והניסיון שלהם אל דור ההמשך, על מנת לצייד את הצעירים האקדמאים בסל כלים שיאפשר להם לסלול את הנתיב והעתיד המקצועי שלהם”.

בחמשת המחזורים שהתקיימו השתתפו עשרות צעירים שהעידו כי  התוכנית שינתה את תפיסת עולמם התעסוקתית, הקנתה להם כלים ואפשרה להם להשתלב בתעסוקה איכותית. 

לדברי ניצן, אחת המשתתפות במחזור החמישי: “קיבלתי בתוכנית כיוון לגבי התפקיד אותו אני מחפשת, מהן החוזקות שלי, איך לקבוע את היעד שלי לפיתוח קריירה ואיך להגיע אליו. במהלך התוכנית נפגשתי עם צעירים כמוני, המתמודדים עם אותן סוגיות ויש לנו קבוצת רישות וקיבלתי מנטור שמלווה אותי, מייעץ, תורם מניסיונו העשיר ומהקשרים שלו”.

לדברי אורלי הלל, מנהלת הפלטפורמה: “תוכנית תופסים כיוון הינה תוכנית ייחודית לאקדמאים. מי שסיים את התואר, כבר יודע שאף אחד לא ממתין לנו בזרועות פתוחות, ואנחנו נדרשים להיות מצוינים על מנת להתקבל לעבודה איכותית. התוכנית הזו מפתחת מצוינות תעסוקתית, מיקוד מקצועי, נותנת כלים לפיתוח קריירה ולא רק לתעסוקה מיידית והדבר החשוב ביותר, התוכנית מאפשרת מנטורים שמלווים את הצעירים ותורמים להם מניסיונם העשיר וקשריהם המפותחים. זוהי מתנה ענקית!”

המחזור השישי יתחיל ביום שישי 6.9.19. זכאים להגיש מועמדות תושבי רחובות עד גיל 35 , בוגרי תואר אקדמי והנדסאים מכל תחומי הלימוד. 

להרשמה לתוכנית ופרטים ניתן להיכנס לאתר של הפלטפורמה, לתוכנית תופסים כיוון, או להתקשר ללוסי 08-9314812.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן