תושבת רחובות הטרידה עובד בבית קפה במרכז הארץ: נכנסה אחריו למחסן והחלה לגעת בו

בית קפה בחורה

פרקליטות המדינה הגישה כתב אישום נגד תושבת רחובות שנהגה באופן אובססיבי כלפי עובד בבית קפה במרכז הארץ.

בכתב האישום מפורט כי תושבת העיר כבת 35 הטרידה עובד בבית קפה מוכר בתל אביב: היא הייתה מגיעה לבית הקפה, יושבת שעות ולא מזיזה ממנו את מבטה. בסוף חודש נובמבר היא הופיעה והתיישבה בבית הקפה כאשר בשלב מסוים לאחר שהעובד המוטרד יצא לעשן סיגריה, הוא ניגש למחסן והיא עקבה אחריו, במחסן היא החלה להתפשט ולגעת בו, העובד הפציר בה לחדול והבהיר לה שהוא לא מעוניין בה. היא מבחינתה המשיכה, התקרבה אליו, נגעה בידו ואמרה: “בוא נעלה למעלה, למחסן”, הוא בתגובה הזמין לה משטרה.

האישום השני מתייחס להפרת צו של החשודה, בעוד היא מורחקת ממקום עבודתו למשך חמישה עשר יום, היא הופיעה שוב במקום יומיים בלבד לאחר שחרורה. היא ניסתה לשוחח איתו אך הוא לא שיתף איתה פעולה. לאחר שסיים את משמרתו הוא ניגש לאוטובוס אך היא חסמה את דרכו ומנעה ממנו לעלות לאוטובוס. הסעיפים כנגדה הינם הטרדה ובילוש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן