news08.net/ads.txt

תלמידי כפר הנוער עיינות – נעמת מתגייסים לקהילה

תלמידי כפר הנוער “עיינות – נעמת”, שותפים ביום יום בניהול וגידול משק של פירות וירקות ומטפחים יחד אף לול חופש. כשבשגרה ענפי המשק והלול מהווים חלק מתכנית לימודית- מעשית לבני הנוער הנהנים גם מתוצרתם הנקטפת היישר לצלחת.

מימין לשמאל איטל בציר אלשיך אופיר עותמי וערן גדסי

בעקבות המשבר, החליטו בני הנוער להתגייס למען הקהילה וכך בסוף שבוע האחרון קטפו את תוצרתם החקלאית למען קהילת “הבית החם”, מוסד המנוהל על ידי עיריית רחובות המעניק מענה יומיומי עבור משפחות וקשישים במצוקה. לרבות אוכל חם וחבילות מזון. את הארגזים מלאי כל טוב, התגייסו לאסוף חברת המועצה איטל בציר אלשיך, אופיר עותמי – סגן מנהל אגף שכונות וערן גדסי עובד האגף. בכל ארגז כלל תכולה של ביצים מלול החופש, פירות, ירקות, זיתים משומרים וסבונים המיוצרים בכפר על ידי התלמידים בעבודת יד.

לדברי איטל אלשיך :”מרגש לראות ערבות הדדית בקרב בני נוער שאינם עומדים עומד מנגד ומתגייסים בשעה של משבר”.
אופיר עותמי הוסיף בהתרגשות: “חוסנה של חברה נבחנת ברגעים אלו של גילויי אמפתיה,דאגה ועזרה לאחר. זו מהותה של קהילה. זו מהותה של חברה. יונה סטרולביץ רכז במשק החקלאי בכפר הנוער עיינות – נעמת ומי שהיה אמון על הפרויקט ציין כי: “נתינה מבחינתנו היא ערך עליון. פעילות למען האחר נעשית בכפר יחד עם התלמידים באופן שוטף בכל ימות השנה. כעת בזמן משבר היה זה רק טבעי מבחינתנו לעשות זאת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן