תאונת אופנוע עם 2 רוכבים שנפגעו מרכב בשד' משה דיין בראשון לציון.
חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח וולפסון 2 פצועים, בהם: צעירה בת 19 במצב בינוני עם חבלות בגפיים וגבר בן 31 במצב בינוני עם חבלות בגפיים ובראש.
שר הבריאות אוריאל בוסו שמתנדב כחובש רפואת חירום במד"א ונתקל באירוע, סיפר: "בזירת האירוע היו 2 פצועים עם חבלות בגופם, צעירה בת 19 ששכבה לצד הדרך כשהיא בהכרה וגבר בן 31 שישב בסמוך. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם יציב."
◼️ חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









