פרשת ההתעללות בילדים במשפחתון טולי ברמלה: ביום ראשון הקרוב בשעה 11:30 בבוקר התקיים דיון בבית המשפט המחוזי בלוד אודות תנאי המעצר של ארבע הסייעות המואשמות בהתעללות בילדים במשפחתון, האם להאריך את מעצרן או לשחררן למעצר בית. לחדשות 08 נמסר כי ההורים מתכוונים להיות נוכחים בדיון.
כזכור, הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד ארבע סייעות מ"גן טולי" ברמלה בגין ריבוי עבירות של התעללות בקטין, ותקיפת קטין על ידי אחראי. זאת, בתום חקירת המשטרה ופרסום תיעוד ממצלמות האבטחה בגן שתיעדו יותר מ-200 מקרי התעללות במשך חודש וחצי.
מכתב האישום עולה כי ארבע הסייעות, רוחמה סעד, נירית שויד, ננה (חני) צאצאשווילי ואורלי שרגני, עבדו בגן בו שהו 43 תינוקות ופעוטות מגיל שלושה חודשים ועד שלוש שנים וחצי. הסייעות נאשמו בהתעללות ב-26 פעוטות, כשבין היתר אחזו בהם בחוזקה, משכו בידיהם וברגליהם וגררו אותם, הרימו והטיחו אותם בחוזקה על מזרונים או על כיסאות, סטרו להם והשליכו עליהם חבילות מגבונים וצעצועים.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










