news08.net/ads.txt

הקורונה לא עוזבת את מזכרת בתיה: עשרה מאומתים נוספים

תמונת מצב הקורונה במושבה, על פי הנתונים שהתקבלו במועצה ממשרד הבריאות מעידים על המשך התחלואה במושבה אם כי דירוג הרמזור נכון לאמש עומד על 7.03 – קרי: המושבה כתומה. אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 7.93%, סך החולים מאומתים נכון להיום: 135, סך המחלימים נכון להיום: 1075 וסך הנפטרים נכון להיום: 6.

14 תושבים החלימו אך 10 תושבים אחרים נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה בהם ילד נוסף במשפחה של מאומתים, אמא של מאומתת, תושב (מחוסן) שנדבק ככה״נ בביקור במוסד רפואי מחוץ למושבה, תושבת (מחוסנת), שנדבקה בחופשה באילת, תושבת (מחוסנת), מקור הדבקתה לא ידוע, אדם הרשום כתושב מזכרת בתיה אך מתגורר בפועל בישוב אחר, הורים (מחוסנים) ובתם הצעירה, מקור ההדבקה לא ידוע ובת של מאומת נוסף.

מהמועצה נמסר כי “לצערנו, משרד הבריאות עדכן גם על אישה, שרשומה כתושבת מזכרת בתיה אך התגוררה בשנים האחרונות בבית סיעודי, אשר חלתה בקורונה ונפטרה בימים האחרונים. להבדיל, משרד הבריאות הסיר מהרשומות שלנו שני מאומתים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן