news08.net/ads.txt

איתי מרגי ז”ל: הסדר טיעון הושג עם דורסו, אמיר אבו לאבן מרמלה; אמו של איתי ז”ל: “רוצה להיות האמא האחרונה שתחווה זאת”

ההליך המשפטי העוסק בתאונת הדרכים הקטלנית ביום הכיפורים האחרון, שגבתה את חייו של איתי מרגי ז”ל בן 8 במותו, הבשילה לכדי הסדר טיעון בין הדורס, אמיר אבו לאבן לבין הפרקליטות. בית המשפט המחוזי בתל אביב צפוי לקבל היום (שלישי) בקשה להסדר טיעון שבמסגרתו יימחק סעיף שיבוש הליכי משפט שהועמד נגד הדורס במעמד האישום. נציין, כי בין הפרקליטות לסנגוריו של אבו לאבן לא נחתמו הסכמות בנוגע לעונשו, אלא רק לסעיפי האישום.

כזכור, בכתב האישום יוחס לאבו לאבן סעיפי שיבוש הליכי משפט לאחר שניסה להעלים מהמשטרה ומהפרקליטות ראיות שמצביעות על מעורבתו בסחר בסמים מסוג קוקאין, אותם לכאורה תכנן למכור. על פי הידוע, אבו לאבן זרק את הסמים מרכבו לאחר שפגע במרגי ז”ל, וניסה להחביאם בזירה סמוכה למקום התאונה. כתב האישום שהוגש נגד אבו לאבן כולל, בעין עבירות אלה, גם המתה בקלות דעת וגם סחר בסמים.

בריאיון לחדשות N12 לאחר התאונה אמרה מירל מרגי, אמו של איתי ז”ל: “אני רוצה להיות האמא האחרונה שתחווה את זה, שתצעק את הצעקה שצעקתי שנודע לי שהבן שלי לא שרד כי מכונית פגעה בו ביום כיפור. אם קרה האסון הזה, צריך לעשות שינוי. תחוקקו חוק שאף אחד לא ייסע. אפשר לתחום רחובות, תשימו מחסומים. תגנו על הילדים, הם מחכים לכיפור. שהמוות של איתי יהיה משמעותי”.

הדורס נגדו הוגש כתב אישום, אמיר אבו לאבן, בן 21 מרמלה, הואשם בהמתה בקלות דעת, שיבוש מהלכי משפט, קשירת קשר לפשע, סחר בסם מסוכן והחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית.

על פי כתב האישום, בצהרי יום כיפור הוא הגיע ברכבו לגוש דן כדי למכור סמים. בסמוך לשעה 15:16, לאחר שמכר סמים לארבעה לקוחות ברמת גן, פתח תקווה ותל אביב והיה בדרכו ללקוח נוסף, נהג ברחוב דרך נמיר בתל אביב. באותה העת, רכב מרגי ז”ל על אופניו בנתיב הנגדי. כאמור מרגי פנה לנתיב בו נסע הדורס, וזה התנגש בו בעוצמה רבה. הילד שנפגע פונה לבית החולים איכילוב, כשהיה חסר הכרה וסבל מחבלת ראש קשה. מאוחר יותר באותו היום נקבע מותו כתוצאה מהפציעה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן